Gå til innhold

Tråden om The Mandalorian [spoilers]


Anbefalte innlegg

0laf skrev (4 minutter siden):

Lucasfilm som nå eies av Disney har i en uttalelse gjort det klart at Gina Carano ikke vil komme tilbake i noe nytt Star-Wars prosjekt.

Kom ikke helt uventet det. Det kom noen rykter allerede før sesong 2 at de ville ta noen valg som kunne fjerne henne på en naturlig måte ved behov. Har fulgt henne på Twitter og har reagert på en del av tingene hun har sagt. Synes forsåvidt at hennes evner som skuespiller er helt forferdelige. Det blir ikke akkurat et tap for serien videre. 

 

Link til Twitter profilen for de som er nysgjerrige: https://mobile.twitter.com/ginacarano

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Carano har blitt advart at Disney så mange ganger nå, og jeg er overrasket over at hun først nå fikk sparken egentlig. Forsetter man å gå imot klare advarsler fra jobben, så er det ikke noe synd på en person som gjør dette med vilje.

Hun viste liten respekt og undergravde 5 millioner mennesker som ble slaktet i folkemord for å være "selv-offer". Hun mistet muligheten til å headline sin egen serie med dette i november-desember, og etter det så har hun ikke hørt på advarslene. 

Jeg er glad i serien, men var aldri fan av karakteren rett og slett fordi Carano er så svak skuespiller, med en rang som en stille tømmerstokk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
8 hours ago, Spartapus said:

Det er det vanlige absurde tullet som ofte kommer fra konservative amerikanere, men personlig synes jeg det er syngende likegyldig når hun er skuespiller og ikke politiker.

Ja. Jeg synes det er rart hun har slike oppfatninger av virkeligheten, men synes ikke hun skal få sparken av den grunn. Det er nok Disney som er redde her føler jeg.

Lenke til kommentar

Helt riktig å sparke henne. Veldig synd at hun er et så utrolig dårlig menneske og var opptatt av å gjentatte ganger vise det til hele verden.

Man er bundet av et ansvar som ansikt utad for en merkevare, når uttalelser bryter så til de grader for hva arbeidsgiver og merkevaren man fronter står for ville det å beholde henne vært helt feil, og gjort uopprettelig skade på Disney/Star Wars/Mandalorian. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sjalottløk skrev (47 minutter siden):

Synes det er mye bedre å kunne ha en samtale der man blir enig om slike uttalelser ikke er heldige. Det å bare gi noen sparken for slikt er ikke riktig på noen måte.

Er ikke dette en litt rar ting å si når flere i tråden allerede har sagt at Disney har sagt i fra flere ganger? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 hours ago, Snikpellik said:

Helt riktig å sparke henne. Veldig synd at hun er et så utrolig dårlig menneske og var opptatt av å gjentatte ganger vise det til hele verden.

 

Så morsomt at du vet at hun er et dårlig menneske når alle som har jobbet med henne sier at hun er en flott person.

Men slik er nå verden blitt, meninger er viktigere enn handlinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (12 minutter siden):

Så morsomt at du vet at hun er et dårlig menneske når alle som har jobbet med henne sier at hun er en flott person.

Men slik er nå verden blitt, meninger er viktigere enn handlinger.

Jeg tror også hun er en hyggelig, kul og bra person å jobbe med. Det er inntrykket jeg satt med gjennom bts-serien blant annet.

Uttalelsene/meningene hun velger å stå for som blant annet innebærer å undergrave folkemord er dessverre ikke forenlig med å være et godt menneske slik jeg ser det. Hadde det vært en slip, et engangstilfelle eller hun hadde beklaget med en gang eller lignende så ok, men sånn var det ikke.

Mulig det bare er jeg som er følsom fordi jeg har familierøtter som var blant ofrene i holocaust.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
1 minute ago, Snikpellik said:

Jeg tror også hun er en hyggelig, kul og bra person å jobbe med. Det er inntrykket jeg satt med gjennom bts-serien blant annet.

Uttalelsene/meningene hun velger å stå for som blant annet innebærer å undergrave folkemord er dessverre ikke forenlig med å være et godt menneske slik jeg ser det. Hadde det vært en slip, et engangstilfelle eller hun hadde beklaget med en gang eller lignende så ok, men sånn var det ikke.

Mulig det bare er jeg som er følsom fordi jeg har familierøtter som var blant ofrene i holocaust.

De fleste skjønner at det ikke er bokstavelig talt, mest sannsynlig ikke hun selv heller. Selvsagt så vil hun ikke ha det sånn de hadde det under 2. verdens krig...

Lenke til kommentar

Det skjønner alle. Inntil hun beklager anser jeg henne som et dårlig menneske, hvis dette er ting hun altså velger å stå for.

Uansett, for å komme tilbake på Mandalorian så er det veldig synd å miste henne fra serien. Kan tyde på at hun selv ønsket å slutte da, siden hun fortsatte tross advarsler og vet at hat ikke tolereres.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...