ahdrage Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har sett litt på kjøling med flytende nitrogen i det siste. Det jeg ennå ikke har funnet er en norsk side som har prøvd å kjølt ned cpu med flytende nitrogen. Effekten av nitrogen varer kanskje ikke så lenge, men det hadde vært utrolig interessant å testet. Etter litt leting har jeg ikke funnet plasser der man selger flytende nitrogen, har hørt at det er veldig dyrt også. Er det noen som har noe erfaring med flytende nitrogen her? Noen som vet hvor det eventuelt kan kjøpes? Vil hardware overleve også etter at eksperimentet er ferdig? De eksperimentene jeg har sett er det sjelden noen benchmark tester, må man avslutte prosjektet så fort? Vart mange spørsmål dette. Takk for gode svar Mvh Alf-Henning Drage Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kpt har nitrogen, det koster 200kr literen. Art#972 Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvis du ikke har sett denne anbefaler jeg deg å lese den. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Norsk hydro har, men jeg vet ikke hvor lett det er å få tak i. Skolen min klarte å skaffe 50 liter uten problem ihvertfall. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kpt har nitrogen, det koster 200kr literen.Art#972 Det er nitrogen i gassform. Litt uaktuelt, siden det er flytende (iskald) nitrogen som er aktuelt. Luften rundt oss inneholder endel nitrogen fra før, så det er meningsløst å kjøpe en liter på boks. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Hvis du ikke har sett denne anbefaler jeg deg å lese den. Har lest den Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Ingen som vet om noen som har gjort det i Norge vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå