sindredl Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Hei! Har kjøpt meg en Golf GTE 2016 modell for et par uker siden, stort sett veldig fornøyd! Har lest litt i instruksjonsboka og her står det jo om mye forskjellige funksjoner, hvor endel av det åpenbart er ekstrautstyr. En ting som virker ganske kjekt er blindsonevarsler i speilene. Rimelig sikker på at jeg ikke har det. Er dette mulig å ettermontere? Tror hellet ikke jeg har «Lane Assist». Er det kjekt? Lenke til kommentar
liehen Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Det er nok mulig å ettermontere, men vil tro det er ganske dyrt. Nå kjenner jeg ikke VW på det området, men vil med 99% sannsynlighet si at speilene må byttes. Lane assist har jeg ingen god erfaring med, hverken fra premiumbiler eller andre. Har prøvd Skoda Supert, BMW 5-serie, Volvo V90 og Mercedes med dette og synes ikke det fungerer godt nok, selv med god vegmerking. I tillegg irriterte det meg da det ristet i rattet og styrte lett imot selv om man holdt seg innenfor linjene i slakke svinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå