RandiA Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Vet ikke om dette er rett emnefelt for spørsmålet mitt, men prøver her: Jeg har Getboxll og det har fungert greit i mange år. Jeg tar ofte opp fra NRK i serier (nyheter, Dagsnytt 18, Debatt osv) så slipper jeg å gå glipp av noe jeg ikke kan se til "direkte-tid" - den siste uken har det skjedd noe rart med opptak fra NRK1, alle opptakene kommer i Tegnspråk format. (Irriterende å se bildet i mindre format og tegnspråk-damen/mannen ved siden av - når man ikke har behov for det.) Jeg har kontaktet Get/Telia om dette - de hadde ingen forklaring - jeg har tilbakestilt boksen et par ganger til fabrikk-innstillinger, uten at det hjalp; jeg har spurt hos NRK om dette - og fikk til svar at det måtte jeg ta opp med Get...osv. Dette skjer på NRK1, (ikke på NRK2) - når jeg ser direkte (live) på kanalen er den helt som vanlig, men i opptak ser det ut som den Tegnspråk kanalen som er NRK 151, på Get. Noen som har erfaring med dette - hvordan man skal få "vanlige" opptak fra NRK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå