rumander Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Opplever at tasteresponsen på CTRL, ALT, SPACE og resten av knappene på nederste rad har litt dårlig respons. De reagerer ikke om de bare trykkes forbi "klikkpunktet" (altså når man kjenner at fjæra/gummien under tasten svikter og klapper sammen), men det må trykkes hardt helt i bånn. Dette gjelder spesielt hvis jeg trykker litt på siden av knappen og ikke midt på. ALT+TAB er plutselig blitt en vanskelig affære siden jeg må ta skikkelig i for at det skal skje noe. Og nei, det skyldes ikke svake tomler Resten av tastene fungerer godt. Noen andre som har opplevd det samme, eller har jeg feil med mitt nykjøpte tastatur? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har ikke hatt det problemet med nye tastatur, men med gamle.. det skal ikke være sånn! klag Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvis tastaturet er nytt må du klage og få et nytt et. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Eneste problemet jeg har med tastaturet er space. Den vil ikke alltid reagere, siden jeg ikke har tommelen plasser på midten. Så hvisdere ser atjeg skriver ord inntilhverandre så er det det som er årsaken... Hmm. ved nærmere testing nå la jeg merke til at å trykke til du hører "klikket" på space ikke er nok, du trykke den enda litt ned før det skjer noe. Slik er det ikke på noen av de andre tastene. Der er reaksjonen med en gang "klikket" kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå