Empress Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Enn fingernleglene, jo det er fordi at når mennesket lever naturlig som innfødte, så biter de fingernegler mens tånleglene er litt mykere så man kan bare rive litt av de hver gang de vokser 1 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Empress skrev (40 minutter siden): Enn fingernleglene, jo det er fordi at når mennesket lever naturlig som innfødte, så biter de fingernegler mens tånleglene er litt mykere så man kan bare rive litt av de hver gang de vokser Jeg tror du blander kategoriene på forumet her litt. Dette er vitenskapsdelen - ikke «jeg har funnet på en tullete ide»-delen av forumet, hvor din post hører hjemme. Lenke til kommentar
Empress Skrevet 30. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2020 theNiceOne skrev (3 minutter siden): Jeg tror du blander kategoriene på forumet her litt. Dette er vitenskapsdelen - ikke «jeg har funnet på en tullete ide»-delen av forumet, hvor din post hører hjemme. wæw ;o Lenke til kommentar
Empress Skrevet 1. november 2020 Forfatter Del Skrevet 1. november 2020 Taurean skrev (På 31.10.2020 den 7.55): Hehe ^^ hihi Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 lukkes av ganske åpenbare grunner 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg