Snikpellik Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 KANE2009 skrev (1 minutt siden): Whatever you say dude Er du uenig med dommeren, mener du den skulle stått? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Winning! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Ganske imponerende av Shaqiri å dra fram den iløpet av sine 15 første minutter på banen på lenge. Og Jota ser veldig bra ut, er det på tide at han starter i ligaen snart? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Snikpellik skrev (19 minutter siden): Er du uenig med dommeren, mener du den skulle stått? Nei, avgjørelsen var korrekt, men selvfølgelig kommer det ut litt driiiit når VAR har driti seg ut ørten ganger denne sesongen som har gått imot oss. Still think the game is gone though, but not because of that situation (millimeteravgjørelser på offside med 60fps kameraer for eksempel). Anyways: ble 3 deilige, velfortjente poeng in the end, so all is good. Og ja: det er på tide at Klopp finner ballene sine og benker Bobby (dessverre) til fordel for Jota. Endret 31. oktober 2020 av KANE2009 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Synes tabellen ser litt artig ut nå. 16 poeng med en positiv målforskjell på 2 og flest mål sluppet inn 😂 It's gonna be an interesting season... Endret 31. oktober 2020 av KANE2009 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) KANE2009 skrev (6 minutter siden): Nei, avgjørelsen var korrekt, men selvfølgelig kommer det ut litt driiiit når VAR har driti seg ut ørten ganger denne sesongen som har gått imot oss. Still think the game is gone though, but not because of that situation (da er millimeteravgjørelser på offside med 60fps kameraer verre for eksempel). Ser den, det er irriterende selv om det er riktig. Mané sin offside var også korrekt, men millimeterjokking er helt håpløst ja, enig i den. Spesielt teit når man som tv-seer ikke kan se hva som er riktig. Handsregelen i starten var for meg det aller verste og det synes jeg er "games gone", ikke at Mané fikk frispark mot i kveld, det synes jeg var en riktig avgjørelse. Endret 31. oktober 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Ser den, det er irriterende selv om det er riktig. Mané sin offside var også korrekt, men millimeterjokking er helt håpløst ja, enig i den. Spesielt teit når man som tv-seer ikke kan se hva som er riktig. Handsregelen i starten var for meg det aller verste. Og nå har vel disse tingene truffet de fleste lagene disse to sesongene. Ye, var ikke noe mer enn det. Synes det blir vanskelig når de ikke har bilder som egentlig er gode nok (hverken i oppløsning eller oppfriskningsrate) til å si eksakt når ballen forlater foten etc. Jeg snakker om bildene dommeren ser, ikke oss og selv de mener jeg ikke er i nærheten av bra nok til at dommeren kan ta en god avgjørelse. De er forøvrig opp til 50 fps, ikke 60 som jeg sa. Men men, hadde de hatt mye bedre oppløsning og oppfriskningsrate hadde det sikkert fortsatt vært noe annet å klage på. Får bare satse på at systemet og kanskje også reglene blir bedre etterhvert. VAR i PL er jo fortsatt relativt ungt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Southampton ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Southampton ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 blured skrev (22 timer siden): Foruten United - Arsenal, er ikke dette helgen med flest spennende kamper. Liverpool- west ham var en spennende kamp, west ham imponert foran kampen mot veldig god motstand. Leeds-Leicester er jo en kremkamp. Gleder meg mer til den enn United-arsenal. Sistnevnte er nok den "største" kampen, men ikke den jeg gleder meg mest til som nøytral fotballfan. Tottenham- Brighton er å sexy som lover mange mål tbh. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Synes også alle kamper i PL er spennende, men det har vært litt skuffende underholdningsmessig hittil denne runden. Tempoet har ikke vært særlig høyt i noen av kampene så langt. Kampen som spilles nå er den mest underholdende hittil i runden, en del action og litt trøkk i duellene. Fine dødballmål og! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Villa blir knust, to tap på rappen nå. Aiai. Blir vanskeligere uten deflection goals Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Pickford benket gitt. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Matchen her har ikke vært underholdene akkurat. Får håpe på mer action nå i andre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 United stiller i 442 diamant mot Arsenal. Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. november 2020 Forfatter Del Skrevet 1. november 2020 Det kan se ut som 4-4-2 🔹fra Ole igjen. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Ble en interessant kamp til slutt. Kan se ut som at lufta begynner å gå ut av Everton ballongen. Deilig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Snodig oppstilling fra Arteta. Lenge siden xhaka har blitt benket. Ser ut som vi skal parkere buss igjen. Eller prøve i hvert fall. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Wilson! Sjukt digg å ha en spiss igjen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Liker diamanten til Solskjær, men er spent på hvordan det utspiller seg hvis Arsenal spiller bredt med en treer bak. Det må jobbes på midten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå