sdf123 Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Hei, Ser det er flere måter å betale med Vips på. Selv har jeg registrert betaling fra kredittkortet i Banken og det jeg får inn kommer på Visa konto. Hvordan bruker dere det? Ser man kan legge til flere kontoer og kort, så om feks har flere typer kredittkort som gir rabatter/bonuser, kan man legge dem inn? (eller blir ikke betalinger gjennom Vips godkjente til rabatter/bonus) Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Bruker Vipps kun til det som var den opprinnelige ideen med Vipps. Å sende eller motta kr fra venner når man legger ut for hverandre eller selger/kjøper noe på bruktmarked. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Bruker Vipps kun for å ta imot gaver Tviler på at bonuser gjelder ved betaling via vipps Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 De fleste har tettet at du får bonuser på kreditkort ved bruk av Vipps. Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Dapp47 skrev (2 minutter siden): De fleste har tettet at du får bonuser på kreditkort ved bruk av Vipps. I så fall regnes det vel tilsvarende som kontantuttak, slik at rentene på kredittkortet begynner å løpe med en gang? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 ITtraktor skrev (9 timer siden): I så fall regnes det vel tilsvarende som kontantuttak, slik at rentene på kredittkortet begynner å løpe med en gang? Ved vennebetaling (privatperson som mottager, angitt ved mobiltelefonnr) får du ingen bonus og rente fra første uttak. Ved bedriftsbetaling får du bonus og rente fra ordinært forfall. Lenke til kommentar
Gjest f1e32...ef9 Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Herr Brun skrev (På 2.11.2020 den 18.43): Ved vennebetaling (privatperson som mottager, angitt ved mobiltelefonnr) får du ingen bonus og rente fra første uttak. Ved bedriftsbetaling får du bonus og rente fra ordinært forfall. Jeg får ikke rente ved privat vippsing med mitt kredittkort i hvert fall. Anonymous poster hash: f1e32...ef9 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 Nei, liker ikke andrehånds løsninger, skjønner ikke hva som er galt med nettbank. Alltid no kødd med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå