AfterGlow Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Ny gameplay-video sluppet. Se fem minutter fra Demon's Souls på PlayStation 5 Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Ser utrolig bra ut. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 AfterGlow skrev (12 timer siden): Ny gameplay-video sluppet. Se fem minutter fra Demon's Souls på PlayStation 5 Dette blir årests spill for min del Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Synd jeg ikke kan bestille og få en ps5 levert på døra før eventuelt neste år ettersom det er utsolgt og ventelister overalt.. Ps4 tok kvelden etter å ha blitt overopphetet her om dagen så hadde vært kjekt med en ps5. Får nok bli en xbox series s i mellomtiden. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Ser ut som et helt ordinært rollespill med bra grafikk. Ikke noe jeg ville betalt mange tusenlapper for. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Står over dette jeg også. Har rundet standard versjonen så orker ikke kjøpe det på nytt til ps5 , om det blir ps5 her i huset. Greier meg egentlig fint med pc,en og muligens en xsx. Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Taurean skrev (9 timer siden): Ser ut som et helt ordinært rollespill med bra grafikk. Ikke noe jeg ville betalt mange tusenlapper for. Oi du har noe gøy i sikte om du kommer inn med så lave forventninger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå