snorreh Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Da ber jeg deg om å faktisk la være. La ord bli til handling! Ikke bare mas om at du skal slutte for så å komme med mer BS. Hvorfor skulle jeg slutte, det er jo du som stadig lager kvalm her (les: 'BS') og kommer med den ene etter den andre udokumenterte påstanden? Jeg tviler ikke et sekund på at du oppriktig tror og mener at Itanium 2 bedre enn alt annet, men det gjør det dessverre ikke til fakta. Ærlig talt, skjerpings! Endret 7. januar 2004 av snorreh Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) - Endret 5. januar 2005 av Knick Knack Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 At du opplever ugjevn ytelse på en arbeidsstasjon med en prosessor optimalisert for å drive store servere og kjøre vitenskaplige tallknusinger finner jeg ikke veldig overraskende. Hva får deg til å tro at jeg ikke kjører 'vitenskaplige tallknusinger' ? Til opplysning, så er det faktisk det jeg holder på med til daglig... Itanium 2 gav også her veldig ujevn ytelse, og det er derfor lite som får meg til å tro at den vil yte særlig bedre på andre oppgaver. Til forskjell fra Spec/Linpack, så jobber man ofte med større datamengder enn det man kan legge inn i cache og da sliter Itanium 2 sammenlignet med Opteron dessverre. Jeg har ikke til hensikt å fortelle noen hvorfor de skal slutte med noe på et visst tidspunkt. Det er ikke mitt ansvar å lære bort slikt her. Dessuten er det ingen som slutter før de forstår hvorfor uansett. Heldigvis ikke, men hold deg til god folkeskikk i det minste ellers vil du bli oppfattet som ignorant, arrogant og det som verre er. Jeg prøver iallefall så godt det lar seg gjøre å holde meg åpensinnet, men kan nok ofte virke litt for overivrig på enkelte ting men det er bare slik jeg er Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) - Endret 5. januar 2005 av Knick Knack Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 De graver seg inn i alt som har med ytelse, men en bitteliten überklokk er ikke lov å gi seg inn på... Mulig de blir litt dyre for det også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå