Black Star Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 samma her. Fra ngt's driftsmeldinger: Våre kunder kan oppleve problemer med tilgang til internett. Det jobbes med å rette problemet. veldig informativt.... ngt har et bra tilbud, men uten tvil norges dårligste kundeservice. De fleste leverandører er veldig knappe med info. Bedre at de bruker tid på å rette feilen enn å skrive lange avhandlinger om hva de skal gjøre og hva som er feil. Kanskje de ikke helt vet det heller, ettersom problemet nok stammer fra Tyskland. Er det i det hele tatt noen vits med mer utfyllende informasjon da? Da vet vi at det er noe feil, vi vet at de jobber med å rette problemet, og da kan vi slå oss til ro med at de vet det er noe feil, og at det ikke bare er hos oss det er problemer. Lenke til kommentar
just me Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Jeg har ingen problemer med Ngt nå, får 1590 kbit/s på ITavisen sitt Speedometeret når jeg har Charlie fra ngt Jeg sitter i bergen... Charlie 1500: inn: 1500 kbit/s ut: 512 kbit/s Endret 3. januar 2004 av just me Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Får 1000 kbit/s. Bravo 1000 Endret 3. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 No går det for igjen her hos meg... Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Her blir det bare verre og verre. Alt går drittregt, og jeg ble kobla av msn. Funker det til noen i Trondheim nå? Lenke til kommentar
mozz Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Fullstendig unødvendig og veldig irriterende når mange poster at de har fått tilbake hastigheten sin! For å nevne et par: Får 2511 kbit/s. Bravo 1000 Jeg har ingen problemer med Ngt nå, får 1590 kbit/s Ærlig talt, who cares!! Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nå fungerer alt igjen ,ihvertfall her i Oslo Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har hatt max 12kB ned ikveld, ikke kommet inn på www.vg.no +++ men nå virker det som om er det oppe igjen!!! (Frogner, Oslo)... Tjuuuhuuuuu! Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Wihoo.. da er farten kommet tilbake her og Lenke til kommentar
davido Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har samme problemene her også (trondheim.NGT) prøvde med 16 threads opp imot en ftp på ntnu i sted. Gikk ustabilt i halve hastigheten jeg vanligvis får. Plutselig fikk jeg helt normal hastighet. (bravo 1mB) Men så stupte hastigheten til desimaler og sånn har det vært i 5 minutter nå ;( Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 ARGH! Jeg blir så irritert... så sinnsykt kjipt at nettet skal være tregt når jeg kjeder meg nok av fra før. ikke en dritt å gjøre i kveld. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Går så det suser igjen her også, i Asker. Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det funker igjen i Sandnes Endelig får jeg lasta ned noe på høyere hastighet en 200 b/sek Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Ja, da tok det 10 minutter å loade den sida her da. Herlighet... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ser ut som om farten er oppe igjen her i Groruddalen også Lenke til kommentar
Method Man Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 I Skien er farten tilbake. Lenke til kommentar
Skeleton Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Fortsatt jævlig tregt her i Trondheim...Msn funker ikke! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har problemer her i Trondheim ja. Har 2 Mb/s, men nå kjennes det ut som jeg sitter på en forpu*t 56 Kb/s elns Håper nextgentel får dette fixa så snart som mulig.... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jevla tregt her også (trondheim, nardo delta 2000) Lenke til kommentar
pilopirat Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ja, NGT sliter ikveld. Problemet er landsdekkende, men løses innen kort tid. Kilde: NGT Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå