Black Star Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Heh:) De har fått opp melding under driftsmeldinger nå faktisk:) Da ser man en film til og satser på ting er bedre om 2 timer. Faktisk veldig godt å se at de er klar over problemet... de HAR faktisk teknisk personell på vakt i helgene slik jeg antok tidligere her i tråden. Da er det nok i orden snart. Men hvis problemet er i Tyskland så er det vel ikke ngt som har ansvaret for å ordne det anyway Lenke til kommentar
above Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sitter i Bergen. Sliter. Kommer ikke inn på itavisen i det hele tatt. Men hw funker helt fint. Samme her!! Lenke til kommentar
vickers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ser ut som ting går bedre nå. VG gikk som en kule igjen. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Men lurer på om ngt faktisk kan gjøre noe med det bortsett fra å sitte på rævva og vente til det har blitt fiksa. Hvis det er en server i tyskland som noen snakka om da. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Tror forsyne meg NGT er friskmeldt igjen. Nå funker det meste kjapt hos meg igjen Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 YES.... Sitte så ei kula, nå altså Took,took du an ? Lenke til kommentar
vickers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ser ut som de norske sidene som ikke fungerte i sted går fint nå. Men utlandet er fortsatt tregt. Fikk ikke opp Yahoo eller Microsoft. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Ser ut til å funke her igjen. 1537kbps på itavisen. EDIT: og istad kom jeg ikke engang inn på itavisen.. Endret 3. januar 2004 av lperik Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Er fortsatt like dårlig her. Dinside sitt surfometer går som en snegle.. Kom iallefall inn på itavisen jeg og nå, men det går fortsatt tregt. Endret 3. januar 2004 av rudolfrock Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Norske sider går greit, men utenlandske....niks Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Samme her, norge funker. Utlandet ikke. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 nei, går treigt fra java.com Noen som har lyst å legge det ut på en norsk side? :-) Lenke til kommentar
aeiopop Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 samma her. Fra ngt's driftsmeldinger: Våre kunder kan oppleve problemer med tilgang til internett. Det jobbes med å rette problemet. veldig informativt.... ngt har et bra tilbud, men uten tvil norges dårligste kundeservice. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sitter i Bergen. Sliter. Kommer ikke inn på itavisen i det hele tatt. Men hw funker helt fint. Samme her!! Samme her Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 En liten periode i sted fikk jeg opp utenlandske sider ganske kjapt, men nå er de uhorvelig trege igjen. Norske sider som ikke kom opp for litt siden, ser ut til å fungere mye bedre nå. Kanskje de har rutet om norske adresser? Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Gamecopyworld.com går drit tregt,så de slide nok litt me utlandet ennå Lenke til kommentar
FivestarBob Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nå fungerer det hos meg igjen. Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Går treigt her og.. om det er norske eller utenlandske sider har ikke så mye å si.. de fleste som går relativt fort er utenlandske.. norske er tregere... Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Fra ngt's driftsmeldinger: QUOTE Våre kunder kan oppleve problemer med tilgang til internett. Det jobbes med å rette problemet. veldig informativt.... ngt har et bra tilbud, men uten tvil norges dårligste kundeservice. Spiller det egentlig noen rolle? De kommer helt sikkert ikke til å fikse det noe fortere om de legger ut i detalj hva feilen dreier seg om. Jeg skal ikke si noe på at NGT ikke har verdens beste kundeservice bestandig, men det har ingenting med den meldinga å gjøre... -Judaz- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå