Mr.Devil Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvis noen vil teste speeden sin kan de gå på dinside.no/data Jeg testet og fikk bra speed, men sliter med utenlandske sider og enkelt her i norge Lenke til kommentar
vickers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det er jo rimelig mange tusen kunder som sitter foran PCen og er ganske så irritert nå. Det må jo gå an å få sagt fra på noen måte. Noen må jo kjenne noen som kjenner noen som kjenner noen osv....? Ring til Olav Stokke. Lenke til kommentar
bado72 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sliter her også med utenlandske sider. HW.no går bra dog. Noen andre norske sider går tregt også. Pilestredet, Oslo Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Merklig... når jeg kjører tracert på sider jeg IKKE får lastet (f.eks www.vg.no), så får jeg en fullstendig trace complete. Men når jeg prøver tracert på sider som jeg faktisk får til å funke nå, f.eks www.hardware.no og www.tv2.no får jeg request timed out. Hvor er logikken i det da? Tror vi som har NextGenTel er blitt litt bortskjemte. Første gang dette skjer, så fyller vi 4-5 sider om problemet på to timer. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jo, men det er jo _utrolig_ irriterende! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Tror vi som har NextGenTel er blitt litt bortskjemte. Første gang dette skjer, så fyller vi 4-5 sider om problemet på to timer. Det er ikke første gangen her... jevnlig problem.. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Tror vi som har NextGenTel er blitt litt bortskjemte. Første gang dette skjer, så fyller vi 4-5 sider om problemet på to timer. Det er ikke første gangen her... jevnlig problem.. Mener å huske å ha hatt et slikt problem en gang tidligere de årene jeg har hatt NGT... Vil ikke kalle det jevnlig... Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Faktisk første gang jeg opplever detta problemet med NGT, så jeg gidder ikke å irritere meg for mye enda. Regner med de har teknisk kompetanse som har vakt i helgene .. på lik linje med de andre ISP`er.. Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) det er nok ikke ngt som sliter, men nix'en i tyskland et sted. NGT er oppkoblet mot dem, og de folka i tyskland jobber nok på spreng for å fikse problemet. Så ikke whine om at det er ngt sin feil. Det er flere internett leverandører som er oppkoblet mot denne nix'en, så de har nok også problemer....mitt tips: DET NOK I ORDEN I MORGEN! DWLAL! Endret 3. januar 2004 av Krø||e Lenke til kommentar
vickers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det er jo ikke verre en at vi holder oss til HW.no i kveld da. Her har vi jo kjempe respons. Sikker på at Olav og co ordner opp snart. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 mitt tips: DET NOK I ORDEN I MORGEN! la oss satse på det.. samme problem som resten av folka her.. Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det snåle er at for meg startet slowdown i natt (20 timer siden). Mjøndalen.... Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 I mens kan jo alle høre på låta her Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Tror vi som har NextGenTel er blitt litt bortskjemte. Første gang dette skjer, så fyller vi 4-5 sider om problemet på to timer. Det er ikke første gangen her... jevnlig problem.. Mener å huske å ha hatt et slikt problem en gang tidligere de årene jeg har hatt NGT... Vil ikke kalle det jevnlig... Første gang for meg, og jeg har hatt NGT i 2 år. Njaal Lenke til kommentar
Beo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Mye syting her, men bare for å ha sagt det så hadde jeg telenor tidligere, å da var faktisk linja mi nede i 2 uker!!!!(gjaldt hele Sandnes ++) Har Aldri opplevd noe prb. med ngt Kjapp ping og god flyt. Gi KS på NGT litt tid til å få ting på stell........ så er det nok over Lenke til kommentar
airguard Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hatt ngt i 2 år og 8mnd og dette er første gang jeg sliter litt, er nede i 768kb pr sec på itavisa (har 1500) Lenke til kommentar
chma Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det er jo rimelig mange tusen kunder som sitter foran PCen og er ganske så irritert nå. Det må jo gå an å få sagt fra på noen måte. Noen må jo kjenne noen som kjenner noen som kjenner noen osv....? http://www.uio.no/nix/nix-ops.html det står en mail adresse her til ngt Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Heh:) De har fått opp melding under driftsmeldinger nå faktisk:) Da ser man en film til og satser på ting er bedre om 2 timer. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har inegn lest på kundesider: Problemer med tilgang Våre kunder kan oppleve problemer med tilgang til internett. Det jobbes med å rette problemet. 03.01.2004 Verre for folk i eiksmarka: Problemer for kunder på Eiksmarka Våre kunder på Eiksmarka opplever nå problemer med internett-forbindelsen. Det jobbes med å rette problemet, og det er forventet at dette er rettet til mandag morgen. 02.01.2004 Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vi sliter hestemøkk her!! Ryen i Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå