josh909 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Yep, nå går det suppe her i Oslo. Nå er det seriøst noe krøll med backbonet til NGT. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvorfor er UPLOAD-hastigheten ganske normal og ikke DOWNLOAD?? Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Her i Kristiansand går det også dritt seint, enkelte sider går normalt, men jeg kommer ikke inn på vg.no engang. men det går fint an å spille cs.. Flere her nede som har NGT som sliter med det samme :\ Lenke til kommentar
Corn Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvorfor er UPLOAD-hastigheten ganske normal og ikke DOWNLOAD?? Fordi du ikke har prøvd å uploade til samme sted som du sliter med å downloade fra? (vill gjetning) Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Nei, upload hastigheten er faktisk ganske normal. Hvis jeg tar testen på dinside får jeg forholdsvis normal upload, men helt på trynet download. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Hva gjør jeg nå?? Åsane, Bergen NGT Bravo forresten. De fleste sider er megatreige. Følger spent med på driftsmeldinger Endret 3. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har nå sjekket med 3 forskjellige NGT siter, hvorav 2 er bedriftskunder. Alle sammen har samme problem. Jeg har selv normal utspeed men inspeed hopper opp og ned. En FTP transfer hopper mellom 200+ og 0 Har sjekket litt og ser ut som at alle tracerouter går fin fint med lav speed, men TCP connections timer ut. Håper NGT fixer dette snart! Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Tipper ngt kundeservice får seg en liten test nå ja... Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) samme problem her...stavanger btw (hele stavanger...alle så jeg har snakket med har det samme problemet) kommer ikke innpå www.itavisen.no jeg:( Endret 3. januar 2004 av Krø||e Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvis noen finner ut hvorfor det går så jalla treigt, post det her asap da! keen på å finne ut hvorfor det skjer, og når det blir fiksa:) har ngt delta2000, aka delta14.4k Lenke til kommentar
vickers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Tipper ngt kundeservice får seg en liten test nå ja... Der er det stengt så ingen hjelp å få der....Må nok vente til mandag. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 sliter med speeden her også i sandnes, endel inett sider henger seg og må refreshes for at de skal vise Lenke til kommentar
H2H Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) lurer på om dette gjelder chello også.... går med ujevn fart noen ganger 50 andre ganger 2... ustabilping likså.... Randaberg-Stavanger H2H Endret 3. januar 2004 av H2H Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som er enige med meg i at NGT burde hatt døgnåpen feilmeldingssentral? Slik at vi slipper å sitte uten internett hele helgen om den går ned i løpet av lørdag kveld? Egentlig merkelig at de ikke har det... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det burde de definitivt ha hatt, spesielt siden de skryter av å være norges nest største bredbåndsleverandør med aspirasjoner om å bli den aller største. PS; At upload er normal kan nok være knyttet til at det er en proxy et eller annet sted som har store problemer. Det virker forresten som om det stort sett er trafikk over port 80 eller 21 som sliter.. Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 da er det offisielt, nextgentel har problemer med nix, går via en i tyskland. TYSKLAND<----- Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 buhu :'( noen som har ca. tid på når det blir fikset da?? utrooooolig kjiipt dette her:( sitter "uten internet" nu... :argh: Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg håper ikke dere har sånne problemer ofte. Jeg har nemlig tenkt til å bytte fra telenor til nextgentel ganske snart Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg håper ikke dere har sånne problemer ofte. Jeg har nemlig tenkt til å bytte fra telenor til nextgentel ganske snart første gang Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 da er det offisielt, nextgentel har problemer med nix, går via en i tyskland.TYSKLAND<----- Hvor har du fått den informasjonen? Står ingenting på driftsmeldinger på www.nextgentel.com Vil gjerne vite mer jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå