Method Man Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Samme problemet i Skien. Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Jepp, noe er galt. Trøbbel i Bergen (NGT). Endret 3. januar 2004 av Eloquence Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Bergen her er det full fart. 1556kbps. Regner med du har nextgentel...? Flere fra Bergen som har full fart? Lenke til kommentar
vickers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bergen her er det full fart. 1556kbps. Regner med du har nextgentel...? Flere fra Bergen som har full fart? Ja jeg har NGT. Men fikk 1220kbps på test nr 2..... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg sitter i Oslo og har NGT. Sider som VG, Google og ITAvisen går veldig sakte. Andre som feks HW.no går like fort som vanlig å laste ned. Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ja jeg har NGT. Men fikk 1220kbps på test nr 2..... Rart. Hvor i Bergen? Har stabil linje ifølge routeren min på 7232 kbps, men kommer nesten ikke _inn_ på itavisen engang... gidder ikke vente på speedometeret. Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Sitter i Sandefjord og opplever det samme. Det som er merkelig er at jeg har full pupp mot hw.no... Edit: skræveleif Endret 3. januar 2004 av JenkaRiPS Lenke til kommentar
Beo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Møkka treigt nett her og. Fikk ikke opp itavisen i det hele tatt.... har 4 Mbit linje (sandnes) Endret 3. januar 2004 av Beo Lenke til kommentar
vickers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Ja jeg har NGT. Men fikk 1220kbps på test nr 2..... Rart. Hvor i Bergen? Har stabil linje ifølge routeren min på 7232 kbps, men kommer nesten ikke _inn_ på itavisen engang... gidder ikke vente på speedometeret. Jeg fikk 1551kbps på forsøk 3 og 4. Så det er full fart. Fikk ikke opp itavisen, men dinside gikk bra. VG går nesten ikke rundt heller. Edit: btw, sitter på Nordnes. Endret 3. januar 2004 av vickers Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Virker som om det ligger en sperre på ca 50kB/s her også, Haugesund. Akk :/ Lenke til kommentar
thelootmaster Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sitter i Bergen. Sliter. Kommer ikke inn på itavisen i det hele tatt. Men hw funker helt fint. Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg fikk 1551kbps på forsøk 3 og 4. Så det er full fart. Fikk ikke opp itavisen, men dinside gikk bra. VG går nesten ikke rundt heller. Det forklarer saken - jeg får 5626 kbps på dinside sitt surfometer, men problemet ligger ikke der - dinside og hw.no kommer opp i full fart. Nesten ingenting annet funker, dog: itavisen, vg, utenlandske sider, ... Så "full fart" er i høyeste grad et spørsmål om perspektiv. Full fart til det som funker, ja, men det er det nesten ingenting som gjør. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) : Jeg sitter i Oslo og har NGT. Sider som VG, Google og ITAvisen går veldig sakte. Andre som feks HW.no går like fort som vanlig å laste ned. samme har Endret 3. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
vickers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg fikk 1551kbps på forsøk 3 og 4. Så det er full fart. Fikk ikke opp itavisen, men dinside gikk bra. VG går nesten ikke rundt heller. Det forklarer saken - jeg får 5626 kbps på dinside sitt surfometer, men problemet ligger ikke der - dinside og hw.no kommer opp i full fart. Nesten ingenting annet funker, dog: itavisen, vg, utenlandske sider, ... Så "full fart" er i høyeste grad et spørsmål om perspektiv. Full fart til det som funker, ja, men det er det nesten ingenting som gjør. Alt er relativt. Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Trondheim her. har max speed på 4kb/sec. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ahhh så det er ikke bare meg som har store problemer? Vel nett probleme er ikke det største akkurat nå. Hele dritt pc'n skukke hestekukke seg idag. Pokker og! Men ja eg hadde problemer med at eg ikke fikk tilgang til nettet eller routeren en stund siden men nå funker det. Kommer ikke gjennom til home.no da men det er sikkert home.no som er nede som vanlig. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Starta linjesjekk på dinside for et par minutter siden, er fortsatt ikke ferdig med nedlastingssjekken Trondheim her og forresten. Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Samme her,får ikke opp itavisen i det hele tatt Sandnes i Rogaland Lenke til kommentar
vickers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 I følge driftsmeldinger på broadpark er det bare Eidsmarka som skal ha problemer.....Hvor nå det er...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå