Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

sliter nextgentel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja hvis du hadde lest og skjønt det jeg skrev så hadde du fått svar på hvorfor noen har problemet og andre ikke har problemet.

Det ser forøvrig ut til at hotmail.com ikke vil resolves i DNS serverne til NGT. Dere vil derfor ikke komme inn på blant annet www.hotmail.com. Prøv heller IP adressen som er 207.68.172.239 . Altså http://207.68.172.239 for de som ikke skjønte det.

Endret av prolixin
Lenke til kommentar
Hvis det var meg du tenkte på så kommer jeg inn på 207.68.172.239. Ikke stress deg opp siden jeg er full etter en tur på byn. Jeg har heller ikke lest "alle" innleggene.

haha, tenkte ikke på deg når jeg skrev det så ta det med ro ;) tenkte bare å informere om det til alle.

Lenke til kommentar
Viss man fjerner filtere i routeren på nextgentel.no kan det kanskje rette opp probbe? Samma f for meg siden det går ikke alt så fort men jeg har i værtfall nett :D:D

har ingenting med den lokale ruteren hos kunden å gjøre. Det er snakk om en router på backbonet (eller nær backbonet til NGT)

Lenke til kommentar
Dette høres kanskje dumt ut men viss alle NGT brukere som har prob med linjen slår av internetten så vil kanskje NGT få fikse dette fortere

mabye?

ikke diss meg viss det hørtes dumt ut :blush:

slå av internett ja... der sa du det! :wow: kan du fortellle meg hvor av og på knappen til internett sitter ? :p

Lenke til kommentar
Er det folk som jobber på dette probbe på i NGT nå ?

Har de nettvakt eller no?

Sitter nok en eller annen smartass i en kjeller i bergen å holder et øye med routere og slikt...og kommanderer ut noen andre i oslo om noe skjer der.

Lenke til kommentar
Dette høres kanskje dumt ut men viss alle NGT brukere som har prob med linjen slår av internetten så vil kanskje NGT få fikse dette fortere

mabye?

ikke diss meg viss det hørtes dumt ut :blush:

slå av internett ja... der sa du det! :wow: kan du fortellle meg hvor av og på knappen til internett sitter ? :p

Jeg kan fortelle deg det.. Den er her :green:

On topic: Jeg får ikke logget inn på msn, men alt annet går fint her hos meg i Bergen

Dings

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...