rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Er det bare hos meg, eller er det noen andre sliter med at det går tregt? Det skjedde ganske nylig. Opphastigheten min er visst den samme, men nedlasting går drittregt og tar en evighet å laste sider. Nextgentel siden går fort, men alt det andre er tregt. Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Samme her, skjedde for 5 min ca. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Mm, bra det ikke bare er meg.. Begynte å lure på om det var noe som pesa linja mi verre, men ethereal så iallfall ingenting.. Så jeg holder en finger på nextgentel.. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Ja, det er ikke så lenge siden det skjedde. Satt og prata med noen med webkamera, så begynte det plutselig å gå enormt tregt. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har hat samme problem fra tid til annen. + ein del pakketap/choke og at nettet har falt ut i korte perioder. Starta vel for eit par mnd. siden Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har ikke opplevd noen problemer med nettet på veldig lenge egentlig. Bortsett fra den gangen de mista kontakten med utenlandsservern eller hva søren som skjedde... Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har samme problem, sitter i Oslo på Majorstua. Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har problemer med min linje også Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hmm.. Samme problem her også. Men virket som det ikke bare er NGT kunder, personer jeg spiller på nettet med (fra England) falt ut før meg.. og andre på samme nettverk falt ut med minutters mellomrom. Får håpe det ordner seg igjen snart.. Misstenker Backbone serveren til Telenor i Nederland.. en synder for mye ondskap! Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Jeg har ikke fallt ut enda, det går bare veldig tregt. Tok testen på dinside og fikk 74 kbit Endret 3. januar 2004 av rudolfrock Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 same shit here.. kr.sand .. 4 kb/sec ned .. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Fa..en sååå tregt Trodde og at feilen var hos meg, og skulle klikke meg inn på ITavisen for å tste speeometeret der, men det tok evigheter før jeg kom inn. Sitter sannsynligvis noen tusen andre å prøve på det samme Sitter i Sandnes i Rogaland. Endret 3. januar 2004 av vihovde Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som har noen driftslogger på hva som skjer ? DoS ? Hardwarefeil ? .. virker jo som NGT generelt sliter.. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Dette er jo rett og slett trist, hva skal vi nå gjøre på en lørdagskveld? hehe... Lenke til kommentar
vickers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bergen her er det full fart. 1556kbps. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Samme problem her også, sitter i Porsgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå