potetskrell Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Min partisjon for windows er for liten (dette fant jeg fort ut), men nå har jeg installert masse programvare og forskjellige ting, orker ikke formatere nå. Så var det problemet; jeg får ikke pakket ut filer (innstallert), de legger seg i temp mappa på mitt brukernavn.. (hovedsaklig pakkende exe filer) Feks, patch for BF vil ikke installeres pga plassmangel! Hva skal jeg gjøre, jeg blir gal! Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 1. slett noko du ikkje trenger/bruker 2. kjøp deg ny hd Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Takk for alt du hadde å komme med! Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du kan flytte my documents til en annen partisjon (ved å høyreklikke på my documents på skrivebordet). Tempkatalogen ligger under der (vanligvis, vil jeg tro) og du vil da ha flyttet problemet. Etterpå kan du ta en titt på program ala partition magic for å få litt mer plass på systempartisjonen din. Windows blir fort litt gretten hvis den er tom for plass på disken den swapper på. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 du kan gi disken mere plass i et partisjonsprogram f.eks, og hadde problemet bare gjeldt arkiverte filer som f.eks zip og rar kan du selv velge default temporary folder, i ditt tilfelle ville det blitt på en disk med større plass! Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Forresten.. hvis du tar en titt på .. tja.... høyreklikk på my computer, properties, advanced, environment variables, og gjør om på verdiene for TMP og TEMP vil du muligens også løse problemet.. Dvs, hvis du gjør dem om til en plass på en partisjno som har litt ledig plass. Har ikke testa dette, men det burde i praksis bli det samme som å flytte my documents.. Bare at du da fortsatt har my documents på vanlig plass (type c:\documents and settings\...) Hvis du flytter my documents, som jeg foreslo i forrige plass, vil tempmapper, temporary internet files, brukreinnstillinger, mail, og hele pakken flyttes. Da slipper du å gå tom for plass bare ved å sjekke mail.. Endret 3. januar 2004 av Tosh Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Hei! der kom det noen med noe vettug å si! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ingardj: Installerer du dette programmet, så har du alltid tom tempfolder. Men du må selvsakt stille det inn. Programmet heter: Empty Temp Folders. http://www.danish-shareware.dk/soft/emptemp/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå