Gå til innhold

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2020

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ProphetSe7en skrev (6 minutter siden):

Jo det har de

Ikea har tilbud hele tiden, men de har aldri hatt BF-tilbud

https://www.ikea.com/no/no/campaigns/black-friday/

I stedet for prangende salg og store rabatter på Black Friday vil vi gjerne kjøpe noe fra deg.
Og du, IKEA kjøper tilbake-tjenesten er en permanent tjeneste så du kan trygt holde deg hjemme på Black Friday og besøke oss en hvilken som helst annen dag som passer.

Endret av Dubious
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (32 minutter siden):

Antar du mener cashback ;)

Kan jo bli en fin pris da om en får 25% på hvitevarer hos elkjøp + cashback fra Bosch direkte. Får ta meg en runde til uke å samle inn noen tilbud

Selvsagt 🤕 Jeg vet de hadde en 20-25%-kampanje på Bosch nå forrige helg, men det er ikke umulig å få tilsvarende tilbud utenfor disse kampanjeperiodene.

Endret av SMO
Lenke til kommentar
Dubious skrev (7 minutter siden):

Ikea har tilbud hele tiden, men de har aldri hatt BF-tilbud

https://www.ikea.com/no/no/campaigns/black-friday/

I stedet for prangende salg og store rabatter på Black Friday vil vi gjerne kjøpe noe fra deg.
Og du, IKEA kjøper tilbake-tjenesten er en permanent tjeneste så du kan trygt holde deg hjemme på Black Friday og besøke oss en hvilken som helst annen dag som passer.

De hadde 10% på alt i 2015 på Black Friday

Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (1 minutt siden):

Ser ut som våres 7 år gamle støvsuger begynner å merke alderen, så da snuser man litt på ny støvsuger også, tror det blir en Electrolux igjen, så da er spørsmålet, pose eller poseløs modell ?

Ser ingen klar fordel med poseløs.

Har man tepper i stua og husdyr, trenger man en støvsuger med kraft. 

Poser kjøper man på Jula og lignende steder...

Lenke til kommentar

Jeg har poseløs og synes min krever oftere tømming og rens enn den med pose som jeg hadde før. Rusket samles jo uansett i to trinn. Først i pose eller en sentrifuge med "gitter" som ikke skal skiftes ut. Andre trinn gjennom et fin-filter som må skiftes (også i de poseløse).

• Liker 1
Lenke til kommentar
48 minutes ago, unicorndeath said:

Ser ut som våres 7 år gamle støvsuger begynner å merke alderen, så da snuser man litt på ny støvsuger også, tror det blir en Electrolux igjen, så da er spørsmålet, pose eller poseløs modell ?

Går du for en med pose - og en Roborock robotstøvsuger i tillegg så trenger du nesten aldri å bytte pose 😅

Har en gammel modell som jeg kjøpte for flere år siden, men den har virkelig vært fantastisk. Må bare frem med den manuelle innimellom for å støvsuge sofaen og slikt bare.

Lenke til kommentar
Everket skrev (1 time siden):

Ser litt på asus tuf gaming vg32vq på elkjøp til 2990. Tenker kanskje å ha en slik som en sekundær monitor i lag med asus pg279q. Tenkte det kunne være en fin monitor til å se film på og ellers surfe og gjøre bakgrunns greier. Noen innspill?

Kjøpte denne i går, min første 2k monitor. Etter 5-6 timer er jeg meget fornøyd med hva jeg fikk til prisen. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...