akelbo Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Etter utsettelsen skal Microsoft ha hentet inn andre til å ta over. Halo Infinite-sjefen har forlatt prosjektet Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Ikke bra. Her det noe galt under panseret. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Dette gjør meg ikke mer optimistisk til spillet. Her har det vært mye surr. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 (endret) Hadde man vært mer optimistisk til spillet om de som var ansvarlig for at produktet skulle være klar til launch skulle fortsatt ha arbeidet på prosjektet og "reddet" det på noen få mnd når de ikke klarte å få det ut på alle de årene de har fått? Jeg hadde vært mer bekymret om de samme udugelig folkene skulle reddet spillet som de allerede var ansvarlig for at det feilet. Ikke uvanlig at når noe feiler så får det konsekvenser. De hentet inn andre fagdyktige folk fordi de som var ansvarlig for prosjektet ikke klarte å levere det som ble. "slutter" er bare en mindre ydmykende måte å fremstille at noen har blitt erstattet. Ofte kommer man til enighet om å skilles veier også, spesielt i en så stor rolle. Det er ikke slik at ting faller sammen, jobben ble for tøff og han stikker fordi han ser skuta synker. Det tviler jeg sterkt på. Så dårlig så ikke Halo ut. Det er vel heller at folk hadde så sabla skyhøye forventninger som forståelig nok kommer av at spillet har blitt markedsført såpass. Jeg har troen på at man ender opp med et godt Halo spill uansett. Har spesielt troen på multiplayeren. Endret 29. oktober 2020 av Ezio Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Lurer virkelig på hva det er som har skjedd her. Virker som om 343 Industries bare har fått flere og flere problemer med lederskapet siden Halo 4. Håper det løser seg for dem. For Halo-fansen sin del trenger Halo et skikkelig comeback nå. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Var ikke problemet at lyset i traileren ikke var bra nok? Ser ikke helt hvorfor man må bringe inn noen andre for å fikse dette. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Større problemer enn grafikk tydeligvis. Jeg tipper det er over ett år til vi ser spillet i butikkhyllene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå