MrMarbles Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Emile the rat skrev (11 timer siden): Nei, det er ikke like mye kilde, og det vet du. Kyle Bennett har jobbet i industrien i en mannsalder. Antar at han har like gode, om ikke bedre kilder enn GamerNexus. Han jobber vel for Intel nå (la ned HardOCP for å starte hos de). 1 1 Lenke til kommentar
Lahoje Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 1 minute ago, MrMarbles said: Kyle Bennett har jobbet i industrien i en mannsalder. Antar at han har like gode, om ikke bedre kilder enn GamerNexus. Han jobber vel for Intel nå (la ned HardOCP for å starte hos de). Men har han flere subscribers på YouTube enn GamersNexus? Nei, tenkte meg det 2 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 https://videocardz.com/newz/amd-radeon-rx-6800-xt-1440p-dxr-ray-tracing-performance-leaks RT-ytelse noe over Turing, men noe under Ampere ser det ut til. Selv om Ampere er bedre synes jeg AMDs tekniske løsning med å la alle CUer ha mulighet til RT er en mer elegant og plassbesparende løsning enn Nvidia. Det blir spennende å se hvordan superresolutions blir vs DLSS. Ser ut som om MS ML er inngangsporten for SS. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 (endret) 23 minutes ago, Lahoje said: Men har han flere subscribers på YouTube enn GamersNexus? Nei, tenkte meg det Hvis antall subs på YT = kvalitet og integritet på innhold så håper jeg det finnes en bedre verden på andre siden. (pewdiepie på yt eller amouranth på twitch) Endret 18. november 2020 av Theo343 4 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 (endret) Lahoje skrev (39 minutter siden): Men har han flere subscribers på YouTube enn GamersNexus? Nei, tenkte meg det lol. dagens! Med den logikken så kan man jo si at alle andre techsider på YouTube har mer kredibilitet enn f.eks. Anandtech. Hvorfor? Fordi de har flere subscribers! 😂😂😂 Endret 18. november 2020 av MrMarbles 4 Lenke til kommentar
Erik09 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Lahoje skrev (1 time siden): Men har han flere subscribers på YouTube enn GamersNexus? Nei, tenkte meg det Fryktelig irriterende at man ikke kan reagere med et smilefjes. 1 Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Ser komplett sier de får noen kort i dag. 3 Lenke til kommentar
pappabruN Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Jeg er relativt fersk når det kommer til kjøp av GPU rundt launch. Er det slik at det er lurt å vente med å kjøpe til det kommer kort med non-stock kjøling på seg? Hvor stor er evt. forskjellen på de kortene kontra de som kommer direkte fra AMD? Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 pappabruN skrev (2 minutter siden): Jeg er relativt fersk når det kommer til kjøp av GPU rundt launch. Er det slik at det er lurt å vente med å kjøpe til det kommer kort med non-stock kjøling på seg? Hvor stor er evt. forskjellen på de kortene kontra de som kommer direkte fra AMD? På 5700-serien som kom i fjor var det stor forskjell, da referansekortene var av blower-typen med en enkelt vifte som trakk luft fra kabinettet og presset den ut bak. Den ene viften hadde en tøff jobb, og førte til endel støy. På kortene som kom fra andre produsenter senere fikk du utgaver med både to og tre vifter, og den jeg kjøpte fra Asus med 3 vifter var lydløs til sammenligning. Nå håper jeg referansekortene i denne serien bråker mindre, da den har en helt annen løsning. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 pappabruN skrev (3 minutter siden): Jeg er relativt fersk når det kommer til kjøp av GPU rundt launch. Er det slik at det er lurt å vente med å kjøpe til det kommer kort med non-stock kjøling på seg? Hvor stor er evt. forskjellen på de kortene kontra de som kommer direkte fra AMD? Jeg tror det er lurt å prøve å kjøpe hva enn som kommer ut for øyeblikket. I forhold til hva lommeboka tillater såklart. Vil være dårlig tilgjengelighet på disse korta og det vil det sikkert på de fra AIBene også. AIBene sine kort blir også dyrere (antagelse fra min side). Lenke til kommentar
HKS Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 16 minutes ago, -=HellBound=- said: Ser komplett sier de får noen kort i dag. Her er det nok bare å opprette "Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger"-tråden allerede... 8 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Shait... Siden ingen av 3. Parts leverandørene kommer med 2.2 slots kort i første oppgang så er det jo kjipt å lese at det ikke skal produseres så mange av referanse modellene heller 😐 rx 6800 er det eneste jeg kan få plass til i itx kabinettet med mindre jeg tyr til løsninger som nzxt kraken g12, og da blir noe kostbart også 🤪 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Jeg var for sen med 3080, ble lurt av Proshop på 5900X... Denne gang... Lenke til kommentar
Populært innlegg olioli Skrevet 18. november 2020 Populært innlegg Del Skrevet 18. november 2020 Høsten oppsummert 17 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Sitat rx 6800 er det eneste jeg kan få plass til i itx kabinettet Det kommer nok, husk at MSI lagde 17cm ITX kort med 2070 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Hva tror dere den norske prisen blir for kortene? Jeg tipper 6800 ca 8000kr 6800XT ca 9500kr 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Sitat Hei Morten, Vi er godt sikret mot "bots" bl.a. med totrinnsverifisering og BankID slik at disse vil bli solgt til vanlige kunder. Bra bare å øve på BankID Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 25 minutes ago, Pc Lynet said: 6800XT ca 9500kr Hmm. Har en bestilling på 3080 for 8000kr, så hvis 9500kr(!) blir prisen så er jeg plutselig litt mindre interessert. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Pc Lynet skrev (27 minutter siden): Hva tror dere den norske prisen blir for kortene? Jeg tipper 6800 ca 8000kr 6800XT ca 9500kr Tror du 6800XT blir så dyrt? Muligens noen av OC, Nitrokort kan komme opp i den prisen, men...? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 TemporalFracture skrev (2 minutter siden): Hmm. Har en bestilling på 3080 for 8000kr, så hvis 9500kr(!) blir prisen så er jeg plutselig litt mindre interessert. Fade1 skrev (1 minutt siden): Tror du 6800XT blir så dyrt? Muligens noen av OC, Nitrokort kan komme opp i den prisen, men...? Siden den visstnok skal matche RTX 3080 vil jeg tro at den vil ligge på ca samme prisen. Billigste RTX 3080 kort du kan kjøpe nå er ca 9100kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå