Gå til innhold

Pannebånd- venn eller fiende

Klassefest

Anbefalte innlegg

Hvorfor bringer du homofili inn i debatten joakim? Det går selvsagt an å være soss uten å være homofil!

Og mange, meg inkludert, oppfatter bandana som et symbol på overdreven fiksering på utseende og klesstil. Og det er jo en kjensgjerning at mange homfile også er overdrevent opptatt av looken sin. Jeg mener med dette ikke å stigmatisere alle homfile og jeg beskylder heller ikke JoakimR på noen som helst måte for å være homofil; jeg påpeker imidlertid en inkonsekvens i argumentasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm både lue pannbånd og bandana virker fjortiss på meg.

Pannebånd var vel opprinnelig laget for og holde svette

borte fra øynene på idrettsutøvere (herav de engelske navnet)

og bør ikke brukes av late CS nerder som aldri har

svettet en dråpe før.

Lue er laget for og holde kulden ute når det er kaldt og

kan forsvares når gradestokken kryper mot null .

Men det er fjortiss når den passerer 5grader.

Bandana var vel noe de ufrivillige bommulsplukkerene i USA

brukte for og skjerme seg mot sola. Det bør forbli et

glemt kapittel i dag.

Lenke til kommentar

JoachimR, kan ikke du gi oss begrunnelser, av typen Mywar gir, for at bandana er bedre å bruke på denne tiden av året? Kan hende at du vet noe vi ikke vet, så vi vil jo gjerne la oss bli opplyst av deg, hvis det hadde vært en mulighet? En annen mulighet er vel bare det at du følger moten, og er en sta jaevel som holder deg for ørene og synger hver gang vi fremsetter argumenter mot dine oppfatninger, men det kan jeg -absolutt- aldri forestille meg, kan jeg vel? Du som har ett så vidunderlig forhold til alle liksom. Jeg snakker på vegne av den absolutte majoriteten når jeg sier at vi gleder oss :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...