Gå til innhold

Pannebånd- venn eller fiende

Klassefest

Anbefalte innlegg

helt tydelig du ikke styler håret ditt.

For oss som synes det er viktig å se godt ut på håret....så er luer/hjelmer/capser det verste som finnes....hvordan skal vi som liker å se bra ut holde ørene varme???

AKIRA

Tsk, en desj gel på henda så gnikke henda 2 sekunder i håret holder lenge. Når du tar på lue og sånt blir håret enda tøffere :D

Nå som det er kaldt i luften er det best å la være å bruke gel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må dere slutte å omtale bandanaer som skaut! FY! :realmad::wallbash:

Jeg har blitt ranet et par ganger, men jeg er helt overbevist om at min bruk av bandana ikke hadde noe med saken å gjøre.

HALTAN': DU VET HVORDAN JEG OG EN GOD DEL MED MEG FRA VINDEREN/SLEMDALOMRÅDET BRUKER BANDANA

Ikke som 2pac og co. (ja, det var meningen å benytte caps :devil: .)

Om det er ti minus er det bare å dra en hette fra jakken opp over ørene. Gjerne med litt pels på kanten også!

Man får hverken mer eller mindre rusk i håret med lue eller bandana, men i forhold til å ikke bruke noe, får man en del MINDRE rusk i håret. Tenk på alt svevestøvet alle de gamle bilene i Oslo sørger for.

Ja, se på bildet av HalTan (eller for å være nøytrale: Se på bildet HalTan postet!) Hva tenker vi når vi ser personer som har så dårlig smak? Hmm... :roll::cry:

Lenke til kommentar
Ved å bruke et skaut/snytetørkle, slipper man dessuten å få alt mulig rusk i håret.
der tror jeg du har misforstått litt, å ta på seg skaut/snytetørkle er likestillt med å putte rusk i håret på seg selv. Du putter noe noe i håret som absolutt ikke skal være der...

og så tilbake til tema.. pannebånd er som haltan sier, en lue uten sine viktigste deler og egenskaper, forby pannebånd og andre ulumskheter som folk putter på hode umiddelbart.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Det handler bare om hvordan man rbuker bandanaen. Man kan fint få den til å dekke så godt som alt håret. UTEN problemer av NOE slag. derfor, et bandana er like fullkomment som en lue. Men et bandana er mye mer stilfult!

Dersom man forbyr "alle ulumskheter" :) mennesker kan finne på å putte på hodet, da stiller jeg deg ansvarlig for å betale legeregningene for alle menneskene som av den grunn får ørebetenelse!! Og jeg kommer til å anbefale samtilige å gå til Volvat, ikke vise frem medlemskort, og sende fakturaen til dere sosialist-forbuds-mennesker. Man kommer ingen veg med forbud!!!

Nei, forby likegjerne sokker, så kan vi fryse av oss tærne først.

Lenke til kommentar
Nå må dere slutte å omtale bandanaer som skaut! FY! :realmad::wallbash:

Ok, KLUT da...

Jeg har blitt ranet et par ganger, men jeg er helt overbevist om at min bruk av bandana ikke hadde noe med saken å gjøre.

Vel, du lyser vel kanskje vestkantgutt når du har klut på hodet. Og vestkanten = penger. Det vet enhver idiot, inkludert ranerene.

HALTAN': DU VET HVORDAN JEG OG EN GOD DEL MED MEG FRA VINDEREN/SLEMDALOMRÅDET BRUKER BANDANA

Ja... og?

Ikke som 2pac og co. (ja, det var meningen å benytte caps :devil: .)

Jo, egentlig.

Om det er ti minus er det bare å dra en hette fra jakken opp over ørene. Gjerne med litt pels på kanten også!

Eller bare ha på en lue :mrgreen:, pels er forsåvidt en annen debatt.

Man får hverken mer eller mindre rusk i håret med lue eller bandana, men i forhold til å ikke bruke noe, får man en del MINDRE rusk i håret. Tenk på alt svevestøvet alle de gamle bilene i Oslo sørger for.

Klart det blir mer rusk i håret ved å bruke klut en lue, blotter jo mer hår.

Ja, se på bildet av HalTan (eller for å være nøytrale: Se på bildet HalTan postet!) Hva tenker vi når vi ser personer som har så dårlig smak? Hmm... :roll::cry:

Det der er rett ut flaming (personangrep), som ikke hører hjemme noe sted i det hele tatt. Rapporteres.

Takk for at du ødela en morsom og lettere useriøsr tråd, bare fordi du ikek har sans for hverken ironi eller humor.

Lenke til kommentar

Bilder er farlige og de er avslørende. Dersom jeg skulle lagt ut et bilde her i forumet måtte selvsagt mine øyne sensureres vekk. Og jeg tror neppe det ville kunne bli liggende svært lenge, selv om det ville være et stort poeng å vise frem hvordan en bandana skal brukes på sivilisert måte.

Ja, her er det bare bullshit og det som verre er.

Lenke til kommentar

Til topic, ja pannepånd er fiende. SEr teit ut. Men ikke i nærheten av så teit ut som klut/lommetøkle. Kall det hva du vil jokke, men det er det det er. Legg merke til ordet lommetørle. Ringer det en bjelle? Hvor oppbevares det? Nei, lomme inni hodet sier du, jasså, det forklarer. Det stikker ut avv lommen inni hodet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...