Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har lenge vært opptatt av problematikken ved bruk av pannebånd, både den praktiske delen og den utseende relaterte delen. Jeg har ved testing kommet fram til at lue er bedre på begge fronter. Jeg har ved flere anledniger tidligere prøvd å få igang et forbud mot pannebånd, men takket være heftig lobbyvirksomhet fra pannebåndvennense side har dette gang på gang blitt stoppet. Men nå synes jeg det er på tide med et stort massivt opprop motte denne satans oppfinnelse. Jeg håper og tror at dere her i forumet vil støtte mine krav og min evige kamp for frihet. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 helt tydelig du ikke styler håret ditt. For oss som synes det er viktig å se godt ut på håret....så er luer/hjelmer/capser det verste som finnes....hvordan skal vi som liker å se bra ut holde ørene varme??? AKIRA Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Dersom der er snakk om BANDANA, da er vi helt uenige. Bandana er et nødevnedig plagg, og vil aldri forsvinne. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) det er som nevnt tidligere fantastisk å se at unge menn og kvinner tar i et skikkelig basketak i kampen mot det meningsløse, i dette tilfellet pannebånd. Så, la oss se, hva ER dette fordømrende pannebåndet? En LUE uten luas essensielle midtpunkt, selve toppen. Å bruke pannebånd er som å spise risotto uten ris, som å ha sammleie uten genitalier, som å dra på KrF-landsmøte uten tomsinger og fundamentalistiske gærning-kristne. Toppen er det naturlige midtpunktet i et hvert hodeplagg, det er dette som gjør pannebåndet til et syndig plagg. Skjerm oss fra galskapen, skjerm oss fra denne satans oppfinnelse av en meningsløs oppfinnelse. Lenge leve heldekkende hodepagg, ned med ikke i nærheten så gode erstattninger. Endret 3. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 jeg styler håret, men har ikke sansen for sosse looken man får ved å gå med pannebånd. Ørene er en kroppsdel som er sensitiv for kulde, men som ikke tar skade av kulde. Hvis man bruker skjerf ungår man også faren ved bihulebetennelse. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Dersom der er snakk om skaut da er vi helt uenige. Skaut er et nødevnedig plagg, og vil aldri forsvinne. Tillot meg å ordne litt her, bare for å markere min avsky til det vulgære ordet "bandana", et ord som ikke hører hjemme i det Norske språk på noen måte. Og nei, skaut er ikke noe mer naturlig del av det estetiske en hårstrikk på veiviseren. Endret 3. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 grunnen til at japaneren på avataren min har pannebånd er en beklagelig tilfeldighet. jeg valgte dette bildet fordi han spiser pølser, en aktivitet som ofte forekommer på klassefester Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 grunnen til at japaneren på avataren min har pannebånd er en beklagelig tilfeldighet. jeg valgte dette bildet fordi han spiser pølser, en aktivitet som ofte forekommer på klassefester Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Skjerf er selvsagt også nødvendig, syk vil man ikke bli. Et pannebånd, bandana, bruker man ikke nødvendigvis for å slippe kulden. Man bruker det for å holde stilen. Bandana er stilfult. Lue er østkant. Lue er wolla. Caps er fotballidioters plagg. Er vi fotballidioter? NEI! Da bruker vi ikke en standard caps. En bandana verner om hårets røtter, slik at man kan beholde håret lengre. Er man heldig, vil man kanskje aldri miste alt håret. Ved å bruke et bandana, slipper man dessuten å få alt mulig rusk i håret. Og samtidig ser man godt ut, man ser ikke ut som en wolla-luebruker. LENGE LEVE BANDANAER! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hih, dette er litt vittig igrunn. Jeg har en del finurlige hodeplagg. Om de er så moteriktige og.. ehm.. sånn, det er en annen sak. Jeg har et stort utvalg av tradisjonelle luer, gjerne litt rare. Har dessuten et SKAUT jeg liker å bruke. Det er grønt! (fin farge, det) Ellers så har jeg et par tynne, og svært laaange skjerf-greier, som jeg bare surrer rundt knollen for å holde orden på høysåta'n. Finfine greier, det. Jo, åsså har jeg en sånn greisis, jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle den. Det er et slags ferdigsydd hårbånd! Yes. Meget kledelig, syns jeg. Som et alternativ til PANNEBÅND, så kan man jo begynne med "ear muffs" igjen! De får man jo kjøpt i assorterte farger og diverse. Søte er de også. Jeg vil ha sånne. Jeg hadde et par røde, da jeg var liten. Savner de sårt! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Joachim, der dreit du på leggen. Er det noe som er "wolla" så er det da POKKER MEG skaut. Hence: Tupac Shakur, the biggest wolla of em' all: Ved å bruke et bandana, slipper man dessuten å få alt mulig rusk i håret man får rusk i håret av lue?... UTROLIG ulogisk gutt. Endret 3. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Som du kanskjer leser mener jeg man skal ungå hodeplagg dersom det er mulig hvis kvikksølven synker til minus 10 er det en nødvendighet med lue. Selv om dette kan assosieres med gangstervirksomhet og sprettknivstikking. Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Her hvor jeg kommerfra kan man heller ikke riske å dra oslovest stilen, da man i tillegg til å se mindre godt ut øker risken for å blir skambanka når man er på byen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Her hvor jeg kommerfra kan man heller ikke riske å dra oslovest stilen, da man i tillegg til å se mindre godt ut øker risken for å blir skambanka når man er på byen. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Pannebånd ser snodig ut! Har ikke brukt det på utrolig mange år. Bare tomsinger bruker pannebånd. Nelly for eksempel. På den måten kan pannebånd forsåvidt sammenliknes med å bruke plaster uten at man har kvestet seg. Det har slått meg at det mest praktiske av alt ville vært en sånn glasskule som våre venner astronautene bruker. Med oppvarming, sådan. Man ødelegger ikke sveisen, og holder seg god og varm. Det er dog mulig at det for den enkelte kan fortone seg i den retning av at det kan se litt rart ut. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) SE HER! Her bevares sveisen HELT GREIT! Endret 3. januar 2004 av adawen Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Her hvor jeg kommerfra kan man heller ikke riske å dra oslovest stilen, da man i tillegg til å se mindre godt ut øker risken for å blir skambanka når man er på byen. Second that... Ellers må jeg si at pannebånd ikke akkurat er et av mine favorittplagg. Det er praktisk på fotballbana, om man har langt hår og gir f i hvordan man ser ut - noe man ofte gjør på en fotballbane. Bandana har jeg ikke noe forhold til, annet enn en gang jeg så en passe glatt fyr på Karl Johan - av typen "ser du på meg en gang til, banker jeg (og de 15 andre kameratene mine) dritten ut av deg". Personlig prøver jeg å holde meg unna hodeplagg, om det ikke er nærmere -10. Men skjerf og votter er et must. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Så la oss fremskynde LUAS genialitet og stilfullhet: Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Var det luer eller bomser vi diskuterte? OT : Lue er bra det, men litt for gangsta for meg (merk: jeg bruker heller ikke bandana eller noe annet) EAR Muffs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå