Fredrik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som vet om Norek kan gå med på dette? Har et mest sannsynlig defekt skjermkort her som jeg gjerne kunne tenke meg å bytte inn i et annet. Er de villige til å gjøre sånt om man spørr pent? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Dersom du har ødelagt det, så nei, dersom det var feil på når du fikk det, ja. Send ein mail til Norek. Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som vet om Norek kan gå med på dette? Har et mest sannsynlig defekt skjermkort her som jeg gjerne kunne tenke meg å bytte inn i et annet. Er de villige til å gjøre sånt om man spørr pent? Er du forhandler eller har du kjøpt skjermkortet fra en nettbutikk som fikk kortet sendt fra Norek (importør og leverandør) og hjem til deg? Hvis du er forhandler og ikke er skyld i feilen på kortet selv, så vil nok Norek være villige til å la deg bytte i et annet skjermkort mot mellomlegg. Send de en e-post og spør da vel. Er du forbruker og har kjøpt kortet hos en nettbutikk, er det nettbutikken du skal forholde deg til, og nettbutikken som igjen skal forholde seg til sin leverandør (Norek). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Er du forhandler eller har du kjøpt skjermkortet fra en nettbutikk som fikk kortet sendt fra Norek (importør og leverandør) og hjem til deg? Hvis du er forhandler og ikke er skyld i feilen på kortet selv, så vil nok Norek være villige til å la deg bytte i et annet skjermkort mot mellomlegg. Send de en e-post og spør da vel. Er du forbruker og har kjøpt kortet hos en nettbutikk, er det nettbutikken du skal forholde deg til, og nettbutikken som igjen skal forholde seg til sin leverandør (Norek). Greia er at jeg kjøpte det igjennom en kamerat som har konto der osv, han driver et firma som ikke har no uttsalgssted eller nettbutikk, så jeg må jo forholde meg til ham. Men jeg bare lurte sånn om det var mulig? skal spørre fyren åssen det er. Har ikke lyst på et nytt Radeon 9200, da vil jeg heller betale 900 mer og få et Sapphire Radeon 9600XT... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hmm, uten at jeg vet noe her, men er det helt lov å bestille varer til en kompis (1stk vare). såvidt jeg vet tror jeg ikke norek blir helt glad for dette (uten å være 100% sikker) Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Er du forhandler eller har du kjøpt skjermkortet fra en nettbutikk som fikk kortet sendt fra Norek (importør og leverandør) og hjem til deg? Hvis du er forhandler og ikke er skyld i feilen på kortet selv, så vil nok Norek være villige til å la deg bytte i et annet skjermkort mot mellomlegg. Send de en e-post og spør da vel. Er du forbruker og har kjøpt kortet hos en nettbutikk, er det nettbutikken du skal forholde deg til, og nettbutikken som igjen skal forholde seg til sin leverandør (Norek). Greia er at jeg kjøpte det igjennom en kamerat som har konto der osv, han driver et firma som ikke har no uttsalgssted eller nettbutikk, så jeg må jo forholde meg til ham. Men jeg bare lurte sånn om det var mulig? skal spørre fyren åssen det er. Har ikke lyst på et nytt Radeon 9200, da vil jeg heller betale 900 mer og få et Sapphire Radeon 9600XT... Ok. Da er saken grei: Bare få han kameraten din (med konto hos Norek) til å kontakte Norek, og be om at kortet skal byttes i et annet et (+ mellomlegg) når de bekrefter at grunnen til feilen ikke er din. Men som nevnt tidligere så er det kameraten din som må fikse dette, da det er han Norek har et ansvar overfor og avtale med. Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hmm, uten at jeg vet noe her, men er det helt lov å bestille varer til en kompis (1stk vare). såvidt jeg vet tror jeg ikke norek blir helt glad for dette (uten å være 100% sikker) Norek gir f... i om du kjøper 1 stk eller 1000 stk av en vare - dvs de hadde helst sett at du hadde kjøpt 1000 stk, men de har ikke noe krav om uttak fra forhandlere. Norek krever at en er registrert i Brønnøysundregistret og at man er forhandler (driver med videresalg av datautstyr). Porto dekker jo kjøperen uansett. Husk at mange bekker små . . . osv. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Greia er at jeg kjøpte det igjennom en kamerat som har konto der osv, han driver et firma som ikke har no uttsalgssted eller nettbutikk, så jeg må jo forholde meg til ham. Men jeg bare lurte sånn om det var mulig? skal spørre fyren åssen det er. Har ikke lyst på et nytt Radeon 9200, da vil jeg heller betale 900 mer og få et Sapphire Radeon 9600XT... Din kamerat må søke via sin konto på norek sin hjemmeside for å få ett godkjent RMA-nummer for å kunne levere tilbake produktet i retur til norek. Endret 3. januar 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Kortet har vært rart ganske lenge nå, faktisk siden jeg fikk det... Har postet noen tråder tidligere med dårlig resultat http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=188099 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=139587 Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det kan jo være den gammle driveren til nvidia som lager krøll for deg. Gjør du det ikke riktig når du skal bytte skjermkort kan det gå galt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Det kan jo være den gammle driveren til nvidia som lager krøll for deg. Gjør du det ikke riktig når du skal bytte skjermkort kan det gå galt. Heller tvilsomt, kjøpte radeon kortet sammen med en ny pc. Og det virka ikke da heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå