HEE Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 det jeg lurer littpå er dette . på p4 cpu`en minstår det en masse tall og bokstaver omm værandre de er som følger fra toppen: INTEL MC`01 M= runding runt også c`en PENTIUM R 4 R= med runding rundt 2,40 GHZ /512 /533 /1,5 = dette er jo greit med at den er 2,4 og har 512 c og 533fsb 1,5 v. SL6EU Malay = denne er vrien Q241A274-0152 = og denne !! dette er slutten noen som har forklaring på dette ogomdet er en god overklokker ? Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 SL6EU Malay = denne er vrien Det betyr vel at den er produsert i malaysia? Regner jeg med. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 SL6EU Malay = denne er vrien Det betyr vel at den er produsert i malaysia? Regner jeg med. Det viste jo jeg og da ! regnet med at du og skjønte det slik at jeg ikke trenkte en forklaring på det ! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 SL6EU Malay = denne er vrien Det betyr vel at den er produsert i malaysia? Regner jeg med. Det viste jo jeg og da ! regnet med at du og skjønte det slik at jeg ikke trenkte en forklaring på det ! ingen flere ? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 En C med runding rundt er tegnet for copyright. R med runding rundt betyr registrert varemerke, elns. "SL6EU" er steppingen, altså produksjonsbatchen. Vet ingen ting om din, men for P4C 2.8 er f.eks. SL6Z5 regnet for å være best, fulgt av SL6WJ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå