Gå til innhold

Trenger hjelp til å lage logo!

Anbefalte innlegg

Emnetittelen sier vel det meste. Jeg har prøvd meg mange ganger, men siden paint er det eneste tegneprogrammet jeg har, så har forsøkene blitt heller mislykkede. :( Derfor ber jeg om hjelp fra dere som har peiling.

Logoen må være fancy, gjerne litt ironisk (dårligere cs-clan tviler jeg på at finnes :p ) hvor det står ShADEs (viktig at de bokstavene som skal være store blir store og de små, små).

Alle forslag mottas med stor takk! :w00t:

Endret av TJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Størrelse? Skal den være til en webside?

@ Polecat (ser du leser): Ikke lag noe så enormt bra da, så har jeg kanskje en sjangse :p

EDIT: PC-specs er forresten ikke lov i signaturen ;)

Endret av PT
Lenke til kommentar
Hvilken som helst størrelse (bare den ikke er altfor liten).

En logo skal vel i utgangspunktet egentlig være i vektor-format, altså har den ikke noe spesifisert størrelse.

Men jeg har aldri gidda å sette meg inn i noe vektor-programmer.. :blush:

Lenke til kommentar

Er det sikkert at det er logo han er etter og ikke banner/header?? Vet han skriver logo, men de fleste bare kaller det det, og siden han skriver at det skal være på webside...

EDIT: PC-specs er forresten ikke lov i signaturen

Hvorfor er ikke dette lov?

DanielP

Endret av DanielP
Lenke til kommentar
Er det sikkert at det er logo han er etter og ikke banner/header?? Vet han skriver logo, men de fleste bare kaller det det, og siden han skriver at det skal være på webside...

Om det skal være logo eller banner aner jeg egentlig ikke. Visste ikke engang at det var noen forskjell.

Og til deg ace_ventura: farge velger du selv, bare den er kul, fancy og fengende.

Lenke til kommentar
har lagd til deg nå. man får ikke lagt bilde inn her(skal jo være på nett) har wabside men kameraten har kontroll over den. legger du eposten din på profilen skal du få den som mail :thumbup:

Nå ligger e-posten på profilen. Takk for forslaget!

Lenke til kommentar

EDIT: PC-specs er forresten ikke lov i signaturen

Hvorfor er ikke dette lov?

DanielP

Fordi det er et eget felt i profilen. Les (de nye og oppdaterte) retningslinjene.

Bækk tu tåpik; jeg kan vel alltids prøve meg...

Lenke til kommentar
har lagd til deg nå. man får ikke lagt bilde inn her(skal jo være på nett) har wabside men kameraten har kontroll over den. legger du eposten din på profilen skal du få den som mail :thumbup:

Nå ligger e-posten på profilen. Takk for forslaget!

gikk ikke det :blush: .trenger hele eposen din, sp skal jeg sende den til deg

EDIT: tror du fikk den nå... skjekk hotmailen din ;)

Endret av ace_ventuora
Lenke til kommentar
skives ikke uber med tøddler over u'en (über)

Jo, men den stygge skriften hadde ikke støtte for det :/

Kan vel alltids fikse det hvis den skal brukes...

1 px Brush tool fikser jobben ;)

Gidder ikke gjøre det hvis den ikke skal brukes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...