TJ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Emnetittelen sier vel det meste. Jeg har prøvd meg mange ganger, men siden paint er det eneste tegneprogrammet jeg har, så har forsøkene blitt heller mislykkede. Derfor ber jeg om hjelp fra dere som har peiling. Logoen må være fancy, gjerne litt ironisk (dårligere cs-clan tviler jeg på at finnes ) hvor det står ShADEs (viktig at de bokstavene som skal være store blir store og de små, små). Alle forslag mottas med stor takk! Endret 4. januar 2004 av TJ Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Størrelse? Skal den være til en webside? @ Polecat (ser du leser): Ikke lag noe så enormt bra da, så har jeg kanskje en sjangse EDIT: PC-specs er forresten ikke lov i signaturen Endret 3. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
TJ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Hvilken som helst størrelse (bare den ikke er altfor liten). Og ja, den skal brukes på en webside. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvilken som helst størrelse (bare den ikke er altfor liten). En logo skal vel i utgangspunktet egentlig være i vektor-format, altså har den ikke noe spesifisert størrelse. Men jeg har aldri gidda å sette meg inn i noe vektor-programmer.. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Er det sikkert at det er logo han er etter og ikke banner/header?? Vet han skriver logo, men de fleste bare kaller det det, og siden han skriver at det skal være på webside... EDIT: PC-specs er forresten ikke lov i signaturen Hvorfor er ikke dette lov? DanielP Endret 3. januar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) kan lage jeg. hvilken farge? bygger i blockcad så akn du få bildefil.(bmp, jpg... ) skjønner ikke sånn vektor jeg Endret 3. januar 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
TJ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Er det sikkert at det er logo han er etter og ikke banner/header?? Vet han skriver logo, men de fleste bare kaller det det, og siden han skriver at det skal være på webside... Om det skal være logo eller banner aner jeg egentlig ikke. Visste ikke engang at det var noen forskjell. Og til deg ace_ventura: farge velger du selv, bare den er kul, fancy og fengende. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Takk for forslaget PoleCat. Ser bra ut! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har lagd til deg nå. man får ikke lagt bilde inn her(skal jo være på nett) har wabside men kameraten har kontroll over den. legger du eposten din på profilen skal du få den som mail Lenke til kommentar
TJ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 har lagd til deg nå. man får ikke lagt bilde inn her(skal jo være på nett) har wabside men kameraten har kontroll over den. legger du eposten din på profilen skal du få den som mail Nå ligger e-posten på profilen. Takk for forslaget! Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Er det sikkert at det er logo han er etter og ikke banner/header?? Vet han skriver logo, men de fleste bare kaller det det, og siden han skriver at det skal være på webside... EDIT: PC-specs er forresten ikke lov i signaturen Hvorfor er ikke dette lov? DanielP Fordi det er et eget felt i profilen. Les (de nye og oppdaterte) retningslinjene. Bækk tu tåpik; jeg kan vel alltids prøve meg... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) har lagd til deg nå. man får ikke lagt bilde inn her(skal jo være på nett) har wabside men kameraten har kontroll over den. legger du eposten din på profilen skal du få den som mail Nå ligger e-posten på profilen. Takk for forslaget! gikk ikke det .trenger hele eposen din, sp skal jeg sende den til deg EDIT: tror du fikk den nå... skjekk hotmailen din Endret 3. januar 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
TJ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Har mottatt den nå. Takk for et godt forslag! Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Ironisk? Ja. EDIT: Jeg lagde nå en _veldig_ ironisk header Endret 3. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) feilpost av meg :/ Endret 3. januar 2004 av jh_ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 skives ikke uber med tøddler over u'en (über) Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 skives ikke uber med tøddler over u'en (über) Jo, men den stygge skriften hadde ikke støtte for det :/ Kan vel alltids fikse det hvis den skal brukes... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 skives ikke uber med tøddler over u'en (über) Jo, men den stygge skriften hadde ikke støtte for det :/ Kan vel alltids fikse det hvis den skal brukes... 1 px Brush tool fikser jobben Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 skives ikke uber med tøddler over u'en (über) Jo, men den stygge skriften hadde ikke støtte for det :/ Kan vel alltids fikse det hvis den skal brukes... 1 px Brush tool fikser jobben Gidder ikke gjøre det hvis den ikke skal brukes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå