sedsberg Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du kan brenne BIOS filene inn i Boot-imaget/Boot-CD'n. Da kommer de med på den emulerte-floppy'n. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Last ned denne zip filen fra meg. Hvis du følger de enkle instruksjonene i Readme.txt filen (Engelsk språk) burde du lykkes. Oppsettet er for å flashe CD-Rom fra en bootbar CD, men fungerer flott for Bios også! Lykke til! Edit: Fjernet link. Endret 3. januar 2004 av Solaris Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 YESS Fikk det til etter hvert. For å holde en ting helt klart: 130kr for en floppy i en ny maskin er et must, hvertfall for meg. Nå har jo en idiot som meg besvist at det går uten, men gud for et arbeid... En kjempetakk til solaris og sedsberg for alt hjelpen Grunnen til at jeg ville gjøre dette var at jeg ville prøve å klokke litt for gøy. Har testa med CoreCenter, men det gikk ikke så bra siden jeg bare kunne stille FSB'en. Klarte da P4 [email protected] uten at den kræsja under stress. Har nå ikke fått testa så mye, men sitter i skrivende stund på 2.305 Ghz med Vcore på 1.75 (står 1.71 i Aida da men). Litt rart at ikke idle tempen steg noe med 0.3 Ghz og 0.05V ekstra, men klager ikke. HERLIG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå