Döden Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Skal kjøpe ny pc i Febraur. (se link for mer info) Tenker som sagt på MSI K8T NEO-FIS2R Funker dette bra ? Erfaringer ? Noen dårlige sider ? Osv. Andre anbefalinger? Endret 3. januar 2004 av stryder Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det og Asus K8V er å anbefale. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det og Asus K8V er å anbefale. det er vel det beste valget så langt Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Det og Asus K8V er å anbefale. det er vel det beste valget så langt Hvilket er best? Noen med andre erfaringer ? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg mener Asus kortet er best, men har ingen erfaringer da Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) fins jo samme tester på netet om msi-kortet ser du på komplett ser du både norske tester og eng.. men holder en knapp på asus-kortet..Asus Mainboard S-754 VIA K8T800 ATX Audio GbLAN IEEE1394 WiFi SATA Retail, K8V DELUXE har bestilt dette,men vet jo ikke ennå om det topp-kort..men mange roser jo asus-kortene veldig mye(så noe må det jo være) msi er sikkert også bra.. http://www.bjorn3d.com/_preview.php?articleID=374 http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...836E12B01E55C3E http://www.anandtech.com/mb/showdoc.html?i=1883&p=20 du kan jo se på disse linkene,da for du et bilde hva som er best kort for deg.. tror det var TwinMOS PC3200 TwiSTER som hadde pro med disse hk.. Endret 3. januar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Joda. Har lest et par. tester. Alle kortene har sin ulemper og ikke minst fordeler! Derfor "leter" jeg etter folk med erfaringer!! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Abit KV8-MAX3, ingen tvil om at det er det beste kortet til Athlon64. Dette kortet er sikker som banken når jeg kjøper meg Athlon64 system. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det eneste jeg har merket, er at MSI kortet har noen barnesykdommer(ustabilitet, oppset etc..) + at det ikke støtter Twinmos Twister Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Abit KV8-MAX3, ingen tvil om at det er det beste kortet til Athlon64. Dette kortet er sikker som banken når jeg kjøper meg Athlon64 system. hadde lyst på abit jeg også,men 1750.- for et kort som kansje ikke har mere ytelse enn msi eller asus... hva er det som gjør at abit er så mye bedre enn msi eller asus.. kansje overklokkingen... Endret 3. januar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Edit: F/W er et "must" når det gjelder HK'et. (Har iPod ) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) hadde lyst på abit jeg også,men 1750.- for et kort som kansje ikke har mere ytelse enn msi eller asus...hva er det som gjør at abit er så mye bedre enn msi eller asus.. kansje overklokkingen... Vel, støtte for 4 IDE enheter og 6 S-ATA enheter, S-ATA Raid, innebygd lyd, Gigabit LAN, aktiv mosfet kjøling, det du måtte ønske av utganger bak på kortet og kjent Abit kvalitet sier vel det meste egentlig. Endret 3. januar 2004 av Cappo Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 hadde lyst på abit jeg også,men 1750.- for et kort som kansje ikke har mere ytelse enn msi eller asus...hva er det som gjør at abit er så mye bedre enn msi eller asus.. kansje overklokkingen... Vel, støtte for 4 IDE enheter og 6 S-ATA enheter, S-ATA Raid, innebygd lyd, Gigabit LAN, aktiv mosfet kjøling, det du måtte ønske av utganger bak på kortet og kjent Abit kvalitet sier vel det meste egentlig. Bortsett fra dette, er dette et godt kort ? Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Asus K8V Deluxe ble anbefalt av norske PCGW (spill-blad)... Jeg har også en kompis som har fått den og han har ikke noe negativt å si, tvert imot han er kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Vel, støtte for 4 IDE enheter og 6 S-ATA enheter, S-ATA Raid, innebygd lyd, Gigabit LAN, aktiv mosfet kjøling, det du måtte ønske av utganger bak på kortet og kjent Abit kvalitet sier vel det meste egentlig. Bortsett fra dette, er dette et godt kort ? Det er et Abit kort og Abit lager bunnsolide kort. Og i de reviews jeg har lest så kommer kortet veldig bra ut. Endret 3. januar 2004 av Cappo Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Vel, støtte for 4 IDE enheter og 6 S-ATA enheter, S-ATA Raid, innebygd lyd, Gigabit LAN, aktiv mosfet kjøling, det du måtte ønske av utganger bak på kortet og kjent Abit kvalitet sier vel det meste egentlig. Bortsett fra dette, er dette et godt kort ? Det er et Abit kort og Abit lager bunnsolide kort. Og i de reviews jeg har lest så komemr kortet veldig bra ut. Så det ja! 95% på et av stedene. Tror jeg går for det, tross den litt stive prisen. Men det synker vel litt på en måned, eller hva ? Takk for all hjelp. Skulle gjerne hatt litt flere "erfaringer" da! (nok en gang) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Beklager dobell post: Athlon 64 (Ikke FX) krever ikke en spess. type RAM slik som FX gjør ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Beklager dobell post: Athlon 64 (Ikke FX) krever ikke en spess. type RAM slik som FX gjør ? Eneste jeg vet er at du må styre unna TwinMOS Twister brikkene. Minnekontrolleren i Athlon64 CPU'ene er ikke helt kompitable med disse. Men var jeg deg ville jeg gått for TwinMOS PC3200 /m Winbond. Bra og ikke alt for dyre minne brikker. Endret 4. januar 2004 av Cappo Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 ja..skal også bruke twinmos winbond pc 3200(400mhz) sikker nok hvis man ikke skal overklokke... Lenke til kommentar
Guffen- Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Mener å ha sett 2 tester der både msi,asus og abit var representert med sine amd64 kort. I begge testene var Asus kortet litt bedre ytelsesmessig enn MSI, med Abit på en 3. plass hakk i hæl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå