Nikern Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Eller tar jeg feil?? [ IMG ]borte[ /IMG ] Tror det der er sykt ja.. Hvor kom den vonde lukta fra liksom.... Edit: Bilde fjernet av mod. Endret 3. januar 2004 av adawen Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hvis det der er din pc så syns jeg synd i deg.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Endret 3. januar 2004 av zeph Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nasty, men en blå katote hadde vel kanskje vært tingen PS! Kanskje på tide å fjerne alle vifter og starte med vannkjøling Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kanksje på tide å ta igjen sidedørene og putte i eit vindu slik at du ser kva som foregår. Har ein liten mushistorie. Var ei dame som hadde ein PC som alltid hadde fungert, men så plutselig funket den ikkje meir, sikringen hadde gått og greier. Fant så ein mus som hadde spist på kabelen til PCen og fått seg eit godt støt, var kortslutning og greier. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Klarer ikke helt legge dette bildet ut av hukomelsen jeg.. Stygt ass... stakkars ****** det der ass.. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 uff... ser ikke spes pent ut akkurat.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Overklokka rotte? Uansett, hvordan er det i det hele tatt mulig at ei rotte kan havne inni kabinettet ? Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ###### NASTY ass, dør med vindu er nok tingen ja..(skjønner ikke åssen det er murlig!?!?) Lenke til kommentar
lillo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hahaha! Det går ikke an å gjøre noe så sykt uten å gjøre det med vilje! hoho!! Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Kanskje den kom seg inn når 120" viftene ikke gikk? Diskettstasjonen????? Hvem vet... stakkars fyr da, fant sikkert ikke ut hvor den lukta kom fra på en lang stund HAHAHAHA Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Vært der en stund det har den.. skummelt at slike ting kan skje... huff.. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Dette var bare -disgusting- ! Stenges og bildet fjernes. Jeg føler meg støtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg