Harald Brombach (digi.no) Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Nå «tvangssender» Microsoft mange Internet Explorer-brukere til Edge Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 (endret) Jeg vil heller snu det hele på hodet. Det er utrolig at så mange har droppet IE. Gigantleseren til Microsoft som har fulgt med Windows. Satt som standard fram til nå i sommer, hvor de begynte å opplyse om Edge. Edit: Her surret jeg litt raskt, som kommentert under... Beklager. Endret 26. oktober 2020 av plankeby Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 53 minutes ago, plankeby said: Jeg vil heller snu det hele på hodet. Det er utrolig at så mange har droppet IE. Gigantleseren til Microsoft som har fulgt med Windows. Satt som standard fram til nå i sommer, hvor de begynte å opplyse om Edge. Edge har vel alltid vært standard nettleser i Windows 10 helt siden release i 2015? https://en.wikipedia.org/wiki/Windows_10#Online_services_and_functionality Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 (endret) nAz-guL skrev (13 minutter siden): Edge har vel alltid vært standard nettleser i Windows 10 helt siden release i 2015? Oi, oi.... Her var jeg rask og senil. Glemte helt den gamle Edge som ikke er basert på Chrome. Slik som årets nye Edge med ny motor og logo i 2020. Forøvrig er det nok en del brukere som valgte IE i stedet for Edge for noen år tilbake. Har selv erfaring med at mange webbaserte program måtte kjøres i IE for å virke. Da ble IE standard for øvrig surfing også. Endret 26. oktober 2020 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå