tobiass1 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg kjedet meg i dag så jeg måtte ha noe og gjøre resultatet ble: Jeg må si meg veldig godt fornøyd med resultatet! Hva syntes dere? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 NICE!!! (er det pels? grrrr ) Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 NICE!!! (er det pels? grrrr ) Ja høytaler pels tok det jeg fant Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 haha! fett. Vedder på du får solgt det til ei jente som digger babyblue for ca. en 1000 lapp Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 haha! fett. Vedder på du får solgt det til ei jente som digger babyblue for ca. en 1000 lapp Hehe ja Jeg digger den fargen selv da Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Her er et litt større bilde av tastaturet! http://home.no.net/tobiass1/Bilder/Tastatur%20mod.jpg Lenke til kommentar
xtreX Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hehe, dette er vel bra Rå farge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå