Framerate Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Er dette minnet for dårlig for denne prosessoren? Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvis du ikke skal overklokke så er det bra nokk. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Blir det noe bedre ytelse med dual ram av den typen?? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nei, det passer fint det! Spørs jo litt på HK`et ditt å da, men.... Vil værtfall anbefale TwinMOS! Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 har et abit IC7-G hk men jeg kann jo bare la rammen stå og oppgradere når jeg trenger det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Joda den holder til vanlig bruk, men er ingenting å klokke med. Skal du klokke så se på geilbrikkene. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Skal du ha billige brikker (fra PSData) gå heller for Geil Value (de blå). Disse har 2,5-3-3-6 som SPD-timings, og greier 2-3-2-6. Klokker bra hvis de får høy spenning (men dårlig med lav, som de fleste Geil elsker de høy spenning). Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 bruker bare en singel brikke nå og kan kaste den når jeg skal oppgradere med noen nyere og sjappere brikker. dette blir ikke før jeg merker at maskinen min begynner å bli gammel til da bruker jeg cpu og ram uklokket og er fornøyd med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå