DukeRichelieu Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Det er ikke bare Trump som lyver. 2 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg gidder ikke en gang sjekke om det er sant. Hva så om han snakket usant eller unøyaktig? Skal det på en eller annen merkelig måte være det samme som Trump? Er det liksom like på dette punktet nå? 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 ism_InnleggNO skrev (Akkurat nå): Jeg gidder ikke en gang sjekke om det er sant. Hva så om han snakket usant eller unøyaktig? Skal det på en eller annen merkelig måte være det samme som Trump? Er det liksom like på dette punktet nå? what about ism 2 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Just now, Psykake said: what about ism 🤣🤣 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2020 Og rett i forsvarsmodus? Synes bare det var en morsom video. Det er jo veldig fokus på Trump sine løgner i media, men også Biden lyver så det renner. https://edition.cnn.com/2020/10/23/politics/biden-fracking-fact-check/index.html 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 DukeRichelieu skrev (1 minutt siden): Og rett i forsvarsmodus? Synes bare det var en morsom video. Det er jo veldig fokus på Trump sine løgner i media, men også Biden lyver så det renner. https://edition.cnn.com/2020/10/23/politics/biden-fracking-fact-check/index.html Nei. Påpeker hvor tåpelig det er, og at det ikke har noen relevans sammenlignet med Trump. Fordi det er whataboutism. Også kjent som den laveste form for argumentasjon Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2020 Psykake skrev (1 minutt siden): Nei. Påpeker hvor tåpelig det er, og at det ikke har noen relevans sammenlignet med Trump. Fordi det er whataboutism. Også kjent som den laveste form for argumentasjon Argumentasjon for hva da? Hva har jeg argumentert for eller i mot? Jeg viser bare med en morsom video at også Biden lyver. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 DukeRichelieu skrev (1 minutt siden): Argumentasjon for hva da? Hva har jeg argumentert for eller i mot? Jeg viser bare med en morsom video at også Biden lyver. Jaja, hvis du sier det så Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2020 Psykake skrev (3 minutter siden): Jaja, hvis du sier det så Hva skal det bety? Jeg delte bare en morsom video. Er dere som tenner på alle plugger her. Jeg har ikke sagt at dette renvasker Trump eller tilsvarende. Så jeg tror nok du kan trekke tilbake påstandene dine og heller se om du greier å le litt av den videoen. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2020 Akkurat det samme her. Biden versus Sanders. Joe Biden er jo også kjent for plagiat, men det er det kanskje ikke alle som vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå