Anette_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg skal kjøpe ny mobil nå, den skal koste 2000-3000 med Young Talk og jeg hadde bestemt meg for Siemens St55 men jeg hører så mye dumt om den nå. Er det noen her som vet noe om den?? Og har den ordliste?? For det virket ikke sånn i testen, jeg sender meldinger hele tiden og det er viktig i en telefon for meg.. Trenger hjelp! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har vell en bøgis ordliste... ellers - glatte knapper - små knapper - treig - dårlig joystick + siemens neh Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Den har ordliste, men tastene på den er vel ikke skapt for sms,,, Den har god skjerm og godt kamera, det er vel de største plussene med den... Lenke til kommentar
torrence Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg solgte nettopp min pga. *små ekle taster *dårlig batteritid *ordliste som ikke alltid lagrer ordene. (forsvinner hvis batteri blir tatt ut en gang.) *hatet å skrive SMS eller noe som helst på den.. men smak å behag. Kamera var greit. Skjermen var knall. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Enkel løsning på et enklet problem (alle problem er enkle, det er løsningen som er verst): Du stikker bort på Elkjøp/Expert/Whatever, og så ber du om å få prøve telefonen..! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Enkel løsning på et enklet problem (alle problem er enkle, det er løsningen som er verst): Du stikker bort på Elkjøp/Expert/Whatever, og så ber du om å få prøve telefonen..! Kan jeg bare spørre om det??? Meg- hei du! unnskyldd meg men jeg lurte på å kjøpe den st55 jeg, tror du jeg kan låne en litt?? selgeren- Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Ikke låne med deg HJEM! Prøve i butikken..! Det burde du ha krav på... [Anette_87]: Heisann, jeg har drevet å sett på den Siemens ST55, men jeg er usikker, tror du jeg kunne få prøvd den litt? Og eventuelle andre alternativer? [selger]: Ja, det skulle vi vel kunne få til... (De er i hvert fall medgjørlig her i Molde på Elkjøp... Endret 3. januar 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Ja d hadde kansje gått d.. Men jeg prata me mamma og pappa nå ( d er julegave fra de) Og det kan hende at d heller blir 7250i eller 6600 for på testen her leste jeg at de var flotte å skrive meldinger med.. Noen som har noe å si om det?? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Eller hva med Samsung E700?? hva synes folket om den?? Noen som har den+?? TAkker for all hjelp jeg kan få, skal kjøpe mobil om to uker og jeg må bestemme meg... Lenke til kommentar
mphones Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har den jeg, veldig fin! liten å lekker, overaskende liten... Topp kamera! Bra mms mulikheter... Aldri vært mer fornøyd med kjøp av en telfon enn jeg har vært med E700! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Skriver du mye sms er jo ikke St55 mobilen for deg. I Amobil.no sin test skriver de: "så godt som ubrukelig til å skrive meldinger med". Testen av ST55 Personlig synes jeg jo at T610 er den beste i sin klasse, men spørs jo hva du legger vekt på. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Tror jeg prøver å kjøpe en E-700 har hørt veldig mye bra om den nå.. Men du som har den( det er sikkert flere) synes du ikke det er plagsomt med klapp igjen mobil?? Er det noe knapp man kan trykke på slik at den "popper" opp?? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Tror jeg prøver å kjøpe en E-700 har hørt veldig mye bra om den nå.. Men du som har den( det er sikkert flere) synes du ikke det er plagsomt med klapp igjen mobil?? Er det noe knapp man kan trykke på slik at den "popper" opp?? var litt morsomt sagt...mene nei er nok ikke det....... Lenke til kommentar
Kasor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg skal kjøpe ny mobil nå, den skal koste 2000-3000 med Young Talk og jeg hadde bestemt meg for Siemens St55 men jeg hører så mye dumt om den nå. Er det noen her som vet noe om den?? Og har den ordliste?? For det virket ikke sånn i testen, jeg sender meldinger hele tiden og det er viktig i en telefon for meg.. Trenger hjelp! Jeg har ST55 og det med knappene er bare en vanesak. Syntes de var helt forferdelige å skrive med i begynnelsen, men blir veldig vant til dem (du bør ha negler/små fingre, og ettersom du er jente på 16, regner jeg med at du har det ) Joysticken er ikke så glatt som folk skal ha det til, helt grei. Funker fint og lett å bruke. Det ER T9 ordliste på den. Bare så du vet det -Kasor (som er JENTE!) Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Tror jeg prøver å kjøpe en E-700 har hørt veldig mye bra om den nå.. Men du som har den( det er sikkert flere) synes du ikke det er plagsomt med klapp igjen mobil?? Er det noe knapp man kan trykke på slik at den "popper" opp?? Har for øyeblikket en s300m..og jeg foretrekker faktisk tlf som kan klappes sammen Det beskytter jo hovedskjermen ganske så godt, er liksom litt betryggendes det da syns jeg Jeg skal forresten også ha ny mobil..det blir t610 eller e700...må tenke meg leeeenge om ja..jeg angrer så lett..men som jente..så er det designet til e700 som frister mer enn designet til t610 Lenke til kommentar
Kasor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Rianna: Har jeg vært deg (noe jeg ikke er), så hadde jeg valgt T610 framfor E700. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Rianna: hmmz, du først tenke hva du skal bruke mobilen din til? derså bestemme hva du trenger i en mobil, og til slutt pris!!! men siden jeg har hatt T610, og har vært meget fornøyd med den, så kan jeg annbefale den!! Men siden E700 ser og er døds bra, er valget vansklig jah!! men tror jeg hadde gått for E700!!! Lenke til kommentar
Estereo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er ikke så mye å tenke på nei. E700 er nok det beste kjøpet Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Skal du ha design er nok E-700 det beste kjøpet, duger ikke til så mye annet Skal du ha en avansert telefon gå for t610 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Skal du ha design er nok E-700 det beste kjøpet, duger ikke til så mye annet Skal du ha en avansert telefon gå for t610 Hun nevnte også 6600, en telefon som igjen er meget mere avansert enn T610, samt at 6600 er en drøm å skrive meldinger med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå