Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Ingen Kepa =/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 (endret) Skeptisk til den venstresiden vår. James fra start vekker i hvert fall ingen optimisme, da må i alle fall Shaw være feilfri. Telles får ikke plass på benken engang, han må vel nesten ha pådratt seg en skade før kampen? Endret 24. oktober 2020 av Mr. President™ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Fikk ikke sett reprisen, men det så ikke ut som offside på Zaha der? Noen som så reprisen som kan bekrefte om det var? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 James igjen ja Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Er det helt over for dedikerte kamptråder? Likte de jeg ❤️ 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2020 Det går ingen kamper samtidig i PL. Så tanken er at det da fungerer helt fint med en felles kamptråd per uke. ---- Tror dette er den sterkeste benken vi har hatt på svært lenge. Ikke en eneste spiler jeg tenker ikke bør være der. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 blured skrev (5 minutter siden): Det går ingen kamper samtidig i PL. Så tanken er at det da fungerer helt fint med en felles kamptråd per uke. Fair enough Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Forstår ikke helt hvorfor James starter 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2020 Han er den eneste kantspilleren nå som Rashford spiller som midtspiss, da Mata på andre siden vil ha en tendens til å drifte innover. Vi trenger litt bredde i måten vi angriper på også, da Chelsea er svært gode sentralt. Men han er nok den første som byttes ut, kanskje mot Pogba, slik at vi avslutter med liknende lag som mot PSG. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Vi har jo nettopp kjøpt en kantspiller, som forøvrig ikke er med til dagens kamp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Må si jeg liker hvordan vi prøver å presse når vi mister ballen på Chelseas halvdel. Utvilsomt kommet langt siden sesongens første kamper. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Mr. President™ skrev (Akkurat nå): Må si jeg liker hvordan vi prøver å presse når vi mister ballen på Chelseas halvdel. Utvilsomt kommet langt siden sesongens første kamper. Tenkte det samme! Vi har blitt mye mer aggressive i forsvar på topp Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Om ikke James kommer forbi med bruk av fart så har han ikke veldig mye å bidra med. Kunne tenkt meg Rashford på venstre og Cavani på topp, så heller latt James komme inn mot slitne ben senere i kampen hvor han kan utnytte farten for hva den er verdt. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Mr. President™ skrev (1 minutt siden): Må si jeg liker hvordan vi prøver å presse når vi mister ballen på Chelseas halvdel. Utvilsomt kommet langt siden sesongens første kamper. Så dette mot PSG også synes jeg. Helt klart ett bra tegn Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2020 Vi åpnet ok. Men Chelsea presser oss ubehagelig dypt i banen nå, tatt gradvis mer over. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Vi skaper forsvinnende lite. Men det gjør Chelsea også, heldigvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Lekent av Mendy! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Full kontroll der 🙈🥴 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 (endret) Utkrystallisert? Hva betyr det ? 😛 EDIT: Det er tydligvis ikke noe Fred har gjort - haha Endret 24. oktober 2020 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå