Vaio Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Takle en barebone to 10k 74Gb WD s+ata harddisk i raid med 9800Xt kort og en Audigy2 Ez kort? Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Hadde vert fint vis du nevnte hva slags barebone.. En shuttle pc er jeg ganske sikker på ville taklet det ... kjører selv 2 s-ata disker + radeon 9700 pro ... (det er vell 240 watts på shuttel pcer, men det skal vist vere et veldig bra powersupply...?!?) Endret 3. januar 2004 av Pukerud Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 du må huske at 2stk 10000rpm disker produserer en del varme. siden det ikke er mellomrom mellom begge HD'ene + cd-rom'en, så blir det varmt inne i f.eks en Shuttle. Men kjøper du en Soltek, som har plass til 2stk cd-rom'er, så har du jo god plass til HD'er om du ikke er avhengi av 2 cd'rom's? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 du må huske at 2stk 10000rpm disker produserer en del varme. siden det ikke er mellomrom mellom begge HD'ene + cd-rom'en, så blir det varmt inne i f.eks en Shuttle. Men kjøper du en Soltek, som har plass til 2stk cd-rom'er, så har du jo god plass til HD'er om du ikke er avhengi av 2 cd'rom's? aha! der har du det.. så praktisk talt så er det snakk om at harddisken kommer til å få en kort levetid! Uansett. Jeg har ikke bestemt meg om hvilken barbone eller kort jeg skal kjøpe meg, men valget er mellom en nforce3 og Ig65 eller en 75.. Jeg studere i utlandet og har lyst til å ta med en pc fra norge, derfor velger jeg en barebone. ps. Dette landet ligger litt etter nå det gjelder teknologi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå