Simon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som kan anbefale et PCMIA Wlan kort til min Fujitsu Siemens bærbare som har spesielt god rekkevidde? Har 3Com wlan-router. Lenke til kommentar
TSSys Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 D-Links DWL-G650 har God og stabil rekkevidde. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Noen som kan anbefale et PCMIA Wlan kort til min Fujitsu Siemens bærbare som har spesielt god rekkevidde? Har 3Com wlan-router. Skal ikke skremme noen unna D-link sine produkter, men etter å ha sett hvor mye problemer en kamerat av meg som er sysadmin ved en større skole har hatt med D-link ( drivere, firmware-oppdateringer og tap av forbindelse med jevne mellomrom ), ville jeg holdt meg unna det merket. Her blir det selvfølgelig veldig subjektivt, man kan godt komme borti bestemte produkter ( el. produktserier ) som feiler og andre som fungerer helt utmerket fra samme leverandør. Liker best kort fra Lucent/Orinoco, men disse er som oftest ikke de billigste i klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå