Gå til innhold

netconnection treige?

Anbefalte innlegg

jeg har bestilt noen deler fra netconnection, når jeg bekreftet handelen fikk jeg et ordre nr og beskjed om at jeg skulle få en mail innnen 2 dager, hvis ikke skulle jeg sende dem en mail. 3 dager gikk og uten at jeg fikk no mail, så jeg sendte dem en. ¨å har det gått 4 dager siden jeg sendte dem en mail og jeg har hverken fått no varer i posten el fått no mail.

er netconnection treige el er dette et engangs tilfelle? begynner å bli litt irritert over å måtte vente så lenge bestilte varer fra microplex og 3dfxcool samtidig og de fikk jeg 2 dager etter bestillingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte diverse varer fra netconnection tidlig ifjor høst, og etter å ha ventet på dem i litt over en måned (hvor kun 1 av mine 4 forespørselsmailer ble besvart), så avbestillte jeg hele ruklet og satte ordrèn hos microplex istedet.

Dvs, ja, jeg syns de er trege.

Lenke til kommentar

hmm..okey er første gang jeg bestiller fra dem, p.g.a. microplex el 3dfxcool hadde ikke det jeg var ute etter. Mitt første inntrykk av dem er ikke bra holder meg til 3dfxcool og microplex fra nå(så lenge de har det jeg vil ha da:P)

får sende en mail å spørre hvor varene mine blir av.

thx for alle svar..

Lenke til kommentar
bestillte noen deler fra dem i sommer. etter at jeg hadde sendt orderen fikk jeg mail om at de ikke hadde noe av det jeg hadde bestillt på lager.

så etter 4 måneder med mail skriving fikk jeg det i posten.

:D HEHE

_DRITBRA!!_.

Men jeg kommer til å sjekke om de har varene på lager før jeg bestiller der i fra neste gang. Hvor viss de ikke har det må jeg sikkert vente 4måneder som deg :p

Men jeg har bestillt en allerede da... i begynnelsen av desember. Pakken er pakket og på vei til meg nå =)

Endret av Raphaug
Lenke til kommentar

Jeg bestilte varer fra dem og det tok dem 2uker å pakke det inn i en eske å fortelle meg at den var klar og skulle sendes.

I mellomtiden hadde jeg sendt dem 2 mail om at de kunne avbestille orderen fordi de var for trege.

Så ja, de var vel litt problemer med å kjøre ut alle orderene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

personlig har jeg kun hatt positie erfaringer med dem, og det midt oppi julerushet..

så jeg har ikke akkurat hatt noen erfaring med at de er treige.

Lenke til kommentar

fikk mail fra dem nå.. og de beklga at det hadde tatt lang tid men det var i orden nå. ja de har nok litt å gjøre siden det er jul men så lang tid synnes jeg er litt mye. microplex og 3dfxcool har det sikkert travelt de å men de klarte og få sendt ut varene rimlig fort, så skulle vel ikke være så mye vanskligere for Netconnection..menmen..nå er varene sendt så samma det..

thx for alle svar..

Lenke til kommentar

jeg bestilte vannkjøling på nyttårsaften,fikk mail eller ordrebekreftelse i går(søndag),syns det er akseptabelt når det har vert jul/nyttår,ferie osv.Satser bare på at leveringsbekreftelsen kommer snart.

EDIT:05.01.04 08.09 INNLEVERT POSTKONTOR 1324 LYSAKER

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

En annen ting er at nettconnection faktisk har en del varer som verken microplex eller 3dfxcool fører,faktisk gjalt det nesten alt jeg bestilte.Det er litt synd da,har handlet hos både 3dfcool og microplex tidligere,og var veldig førnøyd med de.Men de kunne kansje ha utbedret tilbudet sitt,jeg vet det koster å ha varer på lager,men det koster å miste kunder også....

At Netconnection bør oppgi om varene er på lager er jeg helt enig i.Får se når pakken kommer hvem som får pengene mine neste gang ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk varene jeg bestillte igår fra netconnection.no , og ble faktisk ganske fornøyd :yes:

Som et plaster på såret for at jeg måtte vente så lenge fikk jeg med en ekstra tube Artic Silver 5! Godiset du fikk med var også ganske godt :p En godis-burger.

Jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar

Tror vareopptelling har mye å si.

Netconnection er en liten bedrift med mange varer (som jeg oppfatter det).

Har selv ikke hatt problemer med netconnection (De ga meg rabatt på vannkjølinga pga det var en skole oppgave MEGET positiv. Det var noe Microplex og 3dfxcool ikke hadde råa til :wow: )

Lenke til kommentar

Netconnection er litt for slappe synes jeg i responsene synes jeg, tar for mange dager at få svarer og når du har liten twist på saken blir tinger vanskelige. Men dem er ikke noen juksere eller noet slikt og de er hyggelige folk og det viktigest. Tror ikke at noen trenger at boykotte butikken, så dårlig er dette ikke men dem må skjerpe seg litt hvis dem vil snu trenden, ellers vil det gå galt til slutt.

Simon

Lenke til kommentar

Sendte mail til support for å få litt info om noen produkter og fikk svar i løpet av en times tid med anbefalinger og tips (som faktisk gjorde det hele billigere). Sendte inn bestillingen for en halvtimes tid siden så det blir spennende å se hva som skjer videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...