marsLem Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 leita litt rundt i diverse nettbutikker og kom over cshop.no, noen som har erfaring med denne butikken, hadde i allefall noen varer som virka billige.... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 De var faktisk billige på mange varer. Bra at du fant denne Men som sagt, har noen erfaring med denne? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) De skriver at de norges største databutikk på nettet. Hvorfor har jeg ikke hørt om den før da Edit: Typo.. Endret 3. januar 2004 av the_lynx Lenke til kommentar
oya Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Legg merke til at de "store" prisene er uten moms. Lenke til kommentar
marsLem Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) ja, men de var billige MED moms også, ingen som har hørt om dem før... er det veldig useriøst mon tro... Endret 4. januar 2004 av marsLem Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 De skriver at de norges største databutikk på nettet. Hvorfor har jeg ikke hørt om den før da Alle nettbutikker er de største i Norge, rett og slett fordi ingen bestemmer hva som gjør en nettbutikk "størst". Lenke til kommentar
alexio Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ja, fysjom.. De hadde i hvertfall nok av varer! Prisene så ikke så ille ut heller, men jeg etablerer meg heller som kunde hos godeste hwb.no Hvis man er fornøyd fra før, hvorfor forandre? --alexio Lenke til kommentar
lasso Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Endret 26. november 2004 av lasso Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Consensus Shop er det butikken heter fult ut som er forkortet cshop.no Jeg har en erfaring med Consensus på service. Hadde en PC på service hos dem, det var en PC som tilhørte Hjelpemiddelsentralen i Oslo. Og når jeg fikk tilbake PC'en var ikke en shitt fiksa. Eneste dem hadde klart en annen gang var å komme hjem til meg med en ny strømforsyning til den bærbar-pc'en som tilhørte hjelpemiddelsentralen. Jeg var ikke akkurat happy for den service'n jeg fikk. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 virker som de er retta mer mot "storkjøpere" som firma o.l. isteden får småbrukere? hm.. Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Athlon XP 2500+ Boxed er visst billigere enn versjonen uten vifte i den butikken Lenke til kommentar
inSain Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ok, har prøvd å finne emailen til cshop.. er f*en med helt umulig å finne.. kundesenteret kan ikke brukest før man er registrert... får noe dritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå