Gå til innhold

Tvilling sim

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skaffer meg tvilling sim fra telenor mobil, ringer det på begge telefonene samtidig da? og hva med sms og mms? får jeg meldingene på begge telefonene da?

Endret av kad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne sier jo litt om tjenesten.

http://telenormobil.no/tjenester/tvilling/index.jsp

Det er ikke mye innformasjon å finne på siden, men det står at de to telefonene har samme nummer.

Så vidt jeg vet fra før av, fungerer det slik at når den ene telefonen er på, så kan ikke den andre slå seg på. Du kan bare bruke en i gangen, siden de har samme nummer, og ovenfor leverandøren regnes som en.

Om dette er 100% riktig klarte jeg ikke å verifisere vha telenor.no, men jeg tror det er slik.

Lenke til kommentar

Det er ikke mye innformasjon å finne på siden, men det står at de to telefonene har samme nummer.

Så vidt jeg vet fra før av, fungerer det slik at når den ene telefonen er på, så kan ikke den andre slå seg på. Du kan bare bruke en i gangen, siden de har samme nummer, og ovenfor leverandøren regnes som en.

Når man oppretter tjenesten tvilling blir det nr man har hovednr og det ekstra sim kortet en får blir tilleggskort. Dette HAR eget nr da det må brukes til sms/mms siden det ikke er mulig å viderekoble tekst.

Men hvis noen ringer nr på tilleggskortet kommer d en automatisk talebeskjed som henviser en til hovednr.

:roll:

Lenke til kommentar
Denne sier jo litt om tjenesten.

http://telenormobil.no/tjenester/tvilling/index.jsp

Om dette er 100% riktig klarte jeg ikke å verifisere vha telenor.no, men jeg tror det er slik.

Det er kun i NetComs nett at du kun kan bruke et tvilling-kort om gangen. Telenor-nettet fungerer annerledes, slik som det blir beskrevet over!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...