Eu-Lars Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 (endret) Desverre så er det slik at man må taste meg hit og dit når man RINGER firmaer. Min telefon, en CAT S52 ble oppdatert til Android 10 for en stund siden, etter dette så går det ikke få fram tastatur for å taste siffer for å komme rett, det er totalt låst, noen apper er også låst, facebook blant annet. Dette har fungert tidligere, hvis jeg restarter telefonen og er rask til å få ringt KAN det gå. Resatte hele telefonen til fabrikk i går og det er det samme. Dette låser seg når jeg trykker på ringe ikonet, ikke før, da funker det som det skal Endret 22. oktober 2020 av Eu-Lars Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Hvis du legger inn firmaet som en kontakt og ringer fra den oppføringen ? Lenke til kommentar
Eu-Lars Skrevet 23. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2020 SilverShaded skrev (På 22.10.2020 den 18.13): Hvis du legger inn firmaet som en kontakt og ringer fra den oppføringen ? Funker ikke det heller, totalt låst, inkl alle ikonene som er der man tar fram talltastaturet, demp lyd, sett på vent osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå