AfterGlow Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Ubisoft renoverer den digitale plattformen sin. Uplay forsvinner – nå er det Ubisoft Connect som gjelder Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Ting kan vell bare gå opp om en tar Uplay som utgangspunkt. Helt elendig. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Helt enig i det over, Uplay er den verste launcheren som er noen sinne laget av et stort, seriøst og respektabelt selskap. At Uplay har fått leve så lenge er et mysterium. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Hva skjer med alle spillene jeg har på Uplay? Nei vent... Har jo ingenting der. Bare glem det 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 (endret) 2 hours ago, seth_vacn said: Hva skjer med alle spillene jeg har på Uplay? Nei vent... Har jo ingenting der. Bare glem det Da går du glipp av mange timer underholdning! Endret 22. oktober 2020 av Thor. 1 Lenke til kommentar
Le_Chuck Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Noen som vet om ac valhalla og wd legion er inkludert i uplay+ når de blir lansert? Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Synes Origin er værst jeg. Mest ustabile launcheren som finnes. Lenke til kommentar
dølledøck Skrevet 27. oktober 2020 Del Skrevet 27. oktober 2020 har aldri hatt bruk for uplay møkka på konsoll, dem kan bare fjerne alt der uplay/connect whatever møkka helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå