Redaksjonen. Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Still krav om utslippsfrie bygge- og anleggsplasser 1 Lenke til kommentar
Exorsisimus Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Dette medfører økte kostnader, og har (tilnærmet) null - 0 - virkning på klimaet. Det har litt miljømessig virkning på støy og avgasser, kun. Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Ethvert lite tiltak har tilnærmet null innvirkning på klimaet. Skatten jeg betaler har tilnærmet null innvirkning på totalen, så jeg kan like godt slippe å betale. Jeg syns det er bra med mindre utslipp. Har pusta mer enn nok eksos i livet. 5 Lenke til kommentar
Pål-A. Sletteng Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Hva med sløsingen med resurser på dagens byggeplasser? I dag kjøpes det inn for mye materialer og 20-30% av de materialer som kjøpes inn, blir kastet. Her er det mye mer å spare på i forhold til klimaavtrykket til byggeprosessen, enn det å elektrifisere eller på andre måter redusere utslipp. Det kan tenkes nytt og stilles krav om å redusere avfallet på byggeplasser, som på kort og lang sikt vil utgjøre en større forskjell på hele klimavtrykket til byggesektoren. Helt fra produsent til utførende. http://www.bygg.no/annonsorinnhold/1444258?category=content+marketing Lenke til kommentar
Pål-A. Sletteng Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Sløseriet i byggenæringen må ta slutt umiddelbart. Å bruke kostbare ressurser til å produsere søppel på norske byggeplasser er ikke bare dumt, men direkte umoralsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå