Gå til innhold

Outlook filtrerer nesten ikke spam lenger


Anbefalte innlegg

Jeg har en @live.com adresse, så jeg bruker følgelig Outlook samt iOS sin Mail-app koblet opp mot den. Jeg får mye spam fordi jeg har hatt denne adressen i minst 15 år, men det har stort sett havnet i søppelpostkassen min. Generelt lite som har brukt å havne i innboks. Den siste uken derimot har det kommet haugevis av spam som ikke automatisk har blitt filtrert ut.

Er det andre som har liknende erfaringer den siste tiden? Vurderer å bytte e-postklient til noe annet, men blir noe så grønnjævlig mange steder jeg må bytte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Større problem det er vanskeligere å blokkere og rapportere svindel epost og useriøst epost vil jeg si. Søppelpostkassen funger bra men problemet det er vanskelig å filtere epost som ikke er søppelpost. er ikke mulig å lage register etc.

Men samme problem er med google og mye annet, så vet ikke om det finnes særlig god løsning. Er vel å kontakte microsoft på feedback kanskje?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
ilpostino skrev (2 minutter siden):

Jeg har også satt opp alt av e-post i Outlook.com (byttet fra gmail) og har samme problemet som deg. Gmail er mye bedre på håndtering av spam enn Outlook.com

Problemet forsvant av seg selv etter en uke eller to. Det som skulle i spamfilter havnet der igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...