Delvis Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Når du logger inn på nettbank med Bank ID mobil på Pc'en, regnes det da som 3 meldinger og ikke 1? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Ja, og om man betaler regning og må bekrefte gjennom bankid er det utrolig hvor mange bankider som blir brukt på en innlogging. Det er vel bare Telenor som tar betalt for bankid nå om dagen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2020 Nidar2 skrev (4 timer siden): Det er vel bare Telenor som tar betalt for bankid nå om dagen. Jeg har Happybytes "hundre". 100 min og 100sms pr mnd til kr 20. Bare så etter at det sto antall brukte sms, og etter at jeg logget inn i nettbanken med bank ID, så økte det med 3 stk sms. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Har selv dette abonnementet hos Happybytes. Du bruker ikke av sms-kvoten din selv om antallet sendte sms'er øker. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2020 Krokan skrev (35 minutter siden): Du bruker ikke av sms-kvoten din selv om antallet sendte sms'er øker. Neivel, hvordan ser du status på kvoten da? Lenke til kommentar
John-B Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 21 hours ago, Delvis said: Når du logger inn på nettbank med Bank ID mobil på Pc'en, regnes det da som 3 meldinger og ikke 1? Det koster jo ikke noe å motta SMS. Telefonen din sender jo bare 1 SMS. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2020 John-B skrev (5 minutter siden): Det koster jo ikke noe å motta SMS. Telefonen din sender jo bare 1 SMS. Da skjønner jeg ikke helt, for alle 3 sms ifm 1 stk innlogging med BankID ble lagt til under "Ditt forbruk så langt denne måneden". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 John-B skrev (2 timer siden): Det koster jo ikke noe å motta SMS. Telefonen din sender jo bare 1 SMS. I praksis går det verifisering og noe greier frem og tilbake slik at det blir 3 sms for en innlogging. Delvis skrev (1 time siden): Da skjønner jeg ikke helt, for alle 3 sms ifm 1 stk innlogging med BankID ble lagt til under "Ditt forbruk så langt denne måneden". Jeg er litt usikker på Happybytes, men hos andre operatører går det på kvoten man har tildelt, så tror du har rett i dette. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 (endret) On 10/22/2020 at 9:11 PM, Delvis said: Neivel, hvordan ser du status på kvoten da? Fordi jeg ofte er registrert med langt flere sms'er enn de inkluderte 100, men blir ikke fakturert for det. Endret 28. oktober 2020 av Krokan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå