andm Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Denne internettbutikken hadde ganske billige varer og sender gratis. Har noen erfaringer herfra? De oppgir priser i NOK, og jeg regner med at de sender til Norge også. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bestilte en dvd derfra en gang (Shaolin Soccer, fant den ikke noe annet sted). Alt gikk fort og greit, ingen problemer. Men dette er vel å merke bare en enkelt handel. Jeg finner som regel samme tingene billigere andre steder, men har ingen problemer med å skulle bestille fra dem igjen. Lenke til kommentar
andm Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Kan varmt anbefale denne webshop'en. Kjøpte 2 dvd-sesonger der, og de var nærmest halvparten så billig som andre steder jeg lette... Rask og billig butikk! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Denne internettbutikken hadde ganske billige varer og sender gratis. Har noen erfaringer herfra? De oppgir priser i NOK, og jeg regner med at de sender til Norge også. Bare gode erfaringer. - har bestilt mange ordre, og de er raske og billige. - har ikke funnet lavere priser enn de på .fm adressen noe steder Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Fikk en ødelagt dvd fra cd wow. Maila dem og sa i fra. Hadde en ny i postkassa 3 dager senere. Hadde ikke engang sent den ødelagte tilbake enda Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 er det www.cdwow.com det er snakk om nå eller? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvordan er det med toll, hvis du bestiller varer for over 200,- ? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 er det www.cdwow.com det er snakk om nå eller? Iogforseg, men du får mye bedre priser på www.cd-wow.fm Og det er ikke noe problem med toll derifra.... Lenke til kommentar
visionize Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg har handlet fra cd-wow i umm...2 år nå, tror jeg... Har lagt i igjen titusenvis av kroner hos de... Har aldri hatt problemer med dem, bare en gang, cover var ødelagt.. Men det var ikke deres feil, det var posten sin feil... Det ser ut til at de har blitt saksøkt, så det kan hende vi får problemer med toll nå på filmer(boxset) og spill nå, over 200kr :x Håper det ikke er tilfelle, men tror det er sånn.... Noen som har prøvd å bestille etter de fikk problemer med loven, og unngått toll på boxset, spill? Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Veldig fornøyd med sjappa. Har bare handlet saker under/tett under tollgrensa herifra men godt fornøyd med pris og leveringstid. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Noen som har en forklaring på det opplegget? Har de ørten forskjellige sider som oppgir i ulike valuta, eller er Norge så utrolig vanvittig bra at de bare så seg nødt til å ha en egen side til oss? Hvorfor operere med ulike priser? Det virker veldig merkelig. Noen andre som opererer på samme vis? Hvorfor ikke bare ha en konverteringsfunksjon som endrer til ønsket valuta? Eneste forskjellen er jo valutaen som jeg kan se i alle fal... Har kjøpt flere dvd'er derfra, men dog fra .com og ikke .fm , men har ingenting å utsette på de sånn ellers. Lenke til kommentar
andm Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Bruk http://www2.cd-wow.fm for norsk valuta... Endret 29. februar 2004 av Ostekjeks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå