ohoholm Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvordan kan jeg sende filer direkte fra en maskin til en annen via internett? Har en fil på 150MB som skal overføres... er MSN raskt nok, burde jeg heller satse på VPN eller er det beste fildelingsprogrammer som DC++ eller kazaa? Avsender sitter på NGTs bravo og jeg på 704(++) fra Tiscali. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Enklaste vil være MSN, ICQ eller andre slike program. Dersom begge har breidband og det ikkje er så farlig om det må stå på ei stund så bruk msn. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hvorfor ikke sette opp en ftp server? gjore det i går fant en guide på google kjempe enkelt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 enig med forrige poster, msn eller ICQ er raskt nok, og garantert enklest, hvis det ikke er ett problem at det tar litt tid...da ville jeg sett på mulighetene for FTP... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg hadde ikke turt å sende en så stor fil over msn. Min erfaring er at den gjerne kutter ut når den kommer opp på et par hundre Mb. Jeg ville nokk brukt noe mer dedikert til filoverføring. Enten Ftp, Dc eller lignene. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hvorfor ikke sette opp en ftp server? gjore det i går fant en guide på google kjempe enkelt Hvor fant du denne guiden om jeg tør spørre?? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 uansett lurt å ha en eller annen form for "resume"-funksjonalitet, slik som ftp, http og dc har Lenke til kommentar
skol Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei, du kan prøve dette kjekke programmet: http://sourceforge.net/projects/waste/ Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ville absolutt IKKE satset på msn. Har for mange dårlige erfaringer derfra.... Men, hvorfor ikke sette opp en ftp server. Eller en enkel web server ? Regner med at begge har dc (dere har jo adsl), så hvorfor ikke bare gå inn på en hub med 0 brukere og dele derfra.... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ville absolutt IKKE satset på msn. Har for mange dårlige erfaringer derfra....Men, hvorfor ikke sette opp en ftp server. Eller en enkel web server ? Regner med at begge har dc (dere har jo adsl), så hvorfor ikke bare gå inn på en hub med 0 brukere og dele derfra.... En av dere kan laste ned YHub fra hjemmesiden, så har dere en liten hub i gang uten forstyrrelser fra andre som skal laste ned fra dere. DC++ er jo en fordel å ha før man setter i gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå