Black Star Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 IT'S ME: Jeg snakker ikke om noen advarsels - knapp - jeg snakker om advarsels - GRAF. See the difference, and maybe the point too? Jeg beklager. 5 døgn med gal og nesten ingen soverytme har visst ødelagt leseevnen min m.m. 100 % min feil. Men som svar på det du skrev, altså ikke hva jeg tolket først: Advarselen (i prosent) man kan få er flott, men de gir dem nesten aldri ut. Feilposting gir feks ikke advarsel. De burde bli mye flinkere til å gi ut advarsler, mange advarsler. Strenge regler som gir konsekvenser når de brytes er det eneste som vil fungere. Natta, jeg trenger visst det Bruk søndagen til å sove du :-) Men du har rett... de burde "prikkbelastet" oftere, men da kunne de gjerne hatt flere prikker før man blir utestengt, evt. at man får flere prikker ved grovere feil enn feilposting eller dårlig bruk av emnefelt. Man kunne også slette prikker en bruker har, om den brukeren det gjelder ikke har pådratt seg flere prikker i løpet av ett halvt år eller noe. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sov godt..............:-) Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Er det nødvendig med all den quoteingen her. Har lest tråden fra start og det virker som om dere tiltror oss korttidsminnet til en bananflue. Jeg quoter a som quoter b som quoter c omg. upsh1 så akkurat at dette også var understreket i de nye rettninglinjene. På tide Endret 4. januar 2004 av ronndi Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Bare lurer Hvorfor står det "Alysse's hersker!" i medlemstittelen din? en liten internspøk =) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nok pjatt i denne tråden. Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Må bare få lov til å skyte inn en siste kommentar (noe jeg KAN gjøre siden jeg er admin. Forumet er min sandkasse... ) Jeg skriver stort sett det jeg vil, uansett om jeg er admin eller ikke. Jeg kommer ofte med kommentarer i tråder jeg modererer som kan være satiriske, humoristiske, krasse eller liknende. Men jeg mener stort sett aldri noe vondt med det - som regel er det en liten vri på temaet "feilpostet, tråd stenges" eller "stenges pga. dårlig bruk av emnefelt". At enkelte brukere finner slike kommentarer usmakelige fra en admin / moderator, er intet annet enn reinspikka tøv og tull etter mitt hode. Ja, admins og moddiser skal gå foran med et godt eksempel. Men det betyr IKKE at vi skal være godheten selv i alt vi foretar oss. For å dra et eksempel: Purken har ofte med fulle bråkmakere å gjøre - allikevel tar nok veldig mange politifolk seg en fest av og til, hvor de blir litt "brisen". Skal de unngå alkohol for å være et godt eksempel? Neh - drit i å spikke fliser, det er nå min mening. moderator yummy out. PS: Det er som regel best å si ting slik de er - da er det ingen som trenger å lure på hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg