Gå til innhold

Allyse er en fin fyr!

Anbefalte innlegg

Enig med afseth. Tviler på at den godeste allyse mente å være slem. I hvert fall eksempel nummer 2 var sarkastisk, og det kan den gjerne være.

Moderatorene er mennesker de og, og har gode og dårlige dager slik som alle oss andre. Dette påvirker mine innlegg og vil tro det påvirker alle andre sine også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
It's me Skrevet 03/01/2004 : 19:53

QUOTE (allyse @ 03/01/2004 : 15:08)

Ja er jeg ikke en fin fyr? 

Neida. Jeg stenger poster som strider mot retningslinjene, og når dere holder dere etter dem hører dere ikke noe fra meg. Så enkelt er det   

Hvorfor er ikke denne stengt da? Det er jo en elendig overskrift som gir lite info om hva temaet omhandler.

Strenge regler er flott, men det hjelper ikke når de ikke holdes. Dere må bli mye strengere på å følge reglene her på forumet. Selv sporveien har klart dette, og da bør dere kunne klare det med glans. Mange og strengere kontroller har gjort at snikeprosenten har sunket.

Dere kan lage en form for rulleblad hvor man får prikker etter hva man har gjort imot rettningslinjene. Feks 1 prikk for feilpostning, 2 for spam, 3 for ulovlig post, 1 for ulovlig avatar, 3 for mobbing/trakasering ol. Etter lang tid kan prikkene evt fjernes. Ved 10 prikker man man bannes for en uke. Ved 15 prikker 2 uker, og ved 20 blir man bannet på livstid. 

Errrhh - hva tror du advarselsgrafen er for noe da...........

Lenke til kommentar
Jeg lo meg skakk da jeg leste "Se hva jeg fant da! Steng knappen! ". Litt humor har vi ikke vondt av. :thumbs:

Moderatorene gjør stort sett en kjempejobb og de gjør jobben for dere forumbrukere. Hva med å lese forumreglene en gang i blant.

Enig... og litt sunn fornuft skader heller ikke. Jeg har faktisk aldri tenkt over retningslinjene når jeg har skrevet innlegg, bare brukt sunn fornuft, og etter å ha skrevet godt over 2500 innlegg, har jeg ennå ikke fått så mye som en advarsel.

Var vel innom retningslinjene en gang i tiden, men husker ikke mye av de. Bruker bare hjernen når jeg skriver. Men... burde kanskje se raskt over de igjen snart.

Lenke til kommentar
Jeg lo meg skakk da jeg leste "Se hva jeg fant da! Steng knappen! ". Litt humor har vi ikke vondt av.  :thumbs:

Moderatorene gjør stort sett en kjempejobb og de gjør jobben for dere forumbrukere. Hva med å lese forumreglene en gang i blant.

Enig... og litt sunn fornuft skader heller ikke. Jeg har faktisk aldri tenkt over retningslinjene når jeg har skrevet innlegg, bare brukt sunn fornuft, og etter å ha skrevet godt over 2500 innlegg, har jeg ennå ikke fått så mye som en advarsel.

Var vel innom retningslinjene en gang i tiden, men husker ikke mye av de. Bruker bare hjernen når jeg skriver. Men... burde kanskje se raskt over de igjen snart.

Enig jeg og, brydde meg ikke om¨å lese de og sunn fornuft og folkeskikk holder lenge det...

allyse er den BESTE moderatoren på dette forumet. ikke ****** om noen klager på han!

Bare lurer :p Hvorfor står det "Alysse's hersker!" i medlemstittelen din? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ja er jeg ikke en fin fyr? :love:

Neida. Jeg stenger poster som strider mot retningslinjene, og når dere holder dere etter dem hører dere ikke noe fra meg. Så enkelt er det :thumbs:

Hvorfor er dere så like strenge mot nye brukere som med de som har vært her lenge? Når man er ny kan man jo selvfølgelig ikke alt, og kan gjøre litt feil. Ikke så veldig koselig å få en stengt post som nr.1. Følte meg aldri særlig velkommen av mods. & amdins her før selv men det går bedre nå :D

Lenke til kommentar

Neida. Jeg stenger poster som strider mot retningslinjene, og når dere holder dere etter dem hører dere ikke noe fra meg. Så enkelt er det   

Hvorfor er ikke denne stengt da? Det er jo en elendig overskrift som gir lite info om hva temaet omhandler.

Strenge regler er flott, men det hjelper ikke når de ikke holdes. Dere må bli mye strengere på å følge reglene her på forumet. Selv sporveien har klart dette, og da bør dere kunne klare det med glans. Mange og strengere kontroller har gjort at snikeprosenten har sunket.

Dere kan lage en form for rulleblad hvor man får prikker etter hva man har gjort imot rettningslinjene. Feks 1 prikk for feilpostning, 2 for spam, 3 for ulovlig post, 1 for ulovlig avatar, 3 for mobbing/trakasering ol. Etter lang tid kan prikkene evt fjernes. Ved 10 prikker man man bannes for en uke. Ved 15 prikker 2 uker, og ved 20 blir man bannet på livstid. 

Du bør vel kanskje vurdere deg å lese litt bedre... ;)

Du du svarer har ingenting med min post å gjøre. "Advarselknappen" er til for å "advare" (si ifra) til en moderator at den post bryter rettningslinjene. Det jeg skriver om er et forslag om hva som bør skje med personer som gjentatte ganger bryter rettningslinjene.

Lenke til kommentar

vell... jeg liker ikke allyse pga at han er moderator.. det har sine grunner og jeg vil ikke rippe om i dem..

Men som en person er han fet =) Hadde tenkt og dra paa tg med han ,men det ble mye rot saa det ble droppet.. men han er grei han ,men ikke pga moderatortingene..

Lenke til kommentar

Dere kan lage en form for rulleblad hvor man får prikker etter hva man har gjort imot rettningslinjene.

Du bør vel kanskje vurdere deg å lese litt bedre... ;)

Du du svarer har ingenting med min post å gjøre. "Advarselknappen" er til for å "advare" (si ifra) til en moderator at den post bryter rettningslinjene. Det jeg skriver om er et forslag om hva som bør skje med personer som gjentatte ganger bryter rettningslinjene.

Kanskje DU også burde lese litt bedre. Advarselsgrafen og varsle knappen er da to helt forskjellige ting.

Hvis du ser under brukernavnet ditt, på ett av dine innlegg, ser du en graf. Det står Advarsel (x%) og noen bokser. Jo flere av disse boksene som blir farget, jo flere advarsler har du fått. Når alle advarslene dine er brukt opp, blir du utestengt.

Gjør man noe fullstendig galt, kan man riktignok bli utestengt med en gang.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke mot et visst nivå av justis her på forumet, men stengningen av trådene pga dårlig bruk av emnefelt er helt på jordet. Det er da opp til den enkeltes nyskjerighet å klikke på den for å lese innholdet, synes du den er intetsigende er det bare å gå videre.

Øystein

Endret av bonito
Lenke til kommentar
AFSETH:

Jeg snakker ikke om noen advarsels - knapp - jeg snakker om advarsels - GRAF.

See the difference, and maybe the point too?

Hallooo... jeg støtter jo deg da. Se litt nøyere hvem som skriver hva, og prøv å svar riktig person :-)

EDIT : Ok... du forandret det MENS jeg skrev dette innlegget. Da er vi enige igjen

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
IT'S ME:

Jeg snakker ikke om noen advarsels - knapp - jeg snakker om advarsels - GRAF.

See the difference, and maybe the point too?

Jeg beklager. 5 døgn med gal og nesten ingen soverytme har visst ødelagt leseevnen min m.m. 100 % min feil.

Men som svar på det du skrev, altså ikke hva jeg tolket først:

Advarselen (i prosent) man kan få er flott, men de gir dem nesten aldri ut. Feilposting gir feks ikke advarsel. De burde bli mye flinkere til å gi ut advarsler, mange advarsler. Strenge regler som gir konsekvenser når de brytes er det eneste som vil fungere.

Natta, jeg trenger visst det :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...